Geplaatst door Trunkrs

Happy Taste kiest Trunkrs als bezorgpartner

Dankzij deze samenwerking bezorgd Happy Taste dagelijks verse maaltijden bij consumenten in het hele land

18 oktober 2021 – Happy Taste kiest Trunkrs als bezorgpartner. In een tijd waarin mensen vaak druk zijn met werk en gezin, is er minder tijd om in de keuken te staan. Dan is de stap naar snel en ongezond eten gauw gemaakt. Sparta voetballer en oprichter van Happy Taste Benjamin van Leer wil de drukke consument een gezond alternatief bieden. Bij Happy Taste bestelt de consument luxe maaltijden ontwikkeld door gerenommeerde chef-koks. Ze zijn smaakvol, gezond en makkelijk klaar te maken. Altijd vers bereid en bij aankomst minstens vijf dagen houdbaar in de koelkast.

Om iedereen kennis te kunnen laten maken met de maaltijden van Happy Taste, zocht oprichter Benjamin van Leer een betrouwbare bezorgpartner. “We zochten een partij die onze verse maaltijden in heel het land kan bezorgen, zonder kwaliteitsverlies”, aldus Benjamin. “Trunkrs heeft veel ervaring in de foodsector. Bovendien zorgt het same day delivery-concept van Trunkrs ervoor dat de maaltijd dezelfde dag bij de consument in huis is.”

Snelle implementatie
Van Leer is ook positief over de snelheid waarmee Trunkrs de start van de samenwerking realiseerde. “Het is fijn om te merken dat een partner betrouwbaar is en makkelijk schakelt. De implementatie was snel geregeld. We werken vanaf dag één samen keihard om onze klanten te verrassen met de lekkerste maaltijden”, vervolgt van Leer.

Consumenten bestellen steeds vaker foodproducten online. Jan Wijn, CEO van Trunkrs begrijpt deze online trend volledig: “Tijdens de pandemie hebben consumenten het gemak ontdekt van het online bestellen van versproducten. Wij merken dat deze trend zich verder voortzet. Bij Trunkrs doen we ons best om ondernemers zoals Happy Taste, zo goed mogelijk te helpen om aan deze groeiende vraag te voldoen. Met ons betrouwbare ‘same day delivery’-concept geven wij de foodwebshops de mogelijkheid om de consument dagelijks te voorzien van de heerlijkste versproducten.”