Industry Wire

Geplaatst door Havas Boondoggle Amsterdam

Havas Boondoggle geeft Expert een podium

De echte vakman heeft het soms zwaar. Goedkope arbeidskrachten melden zich op de markt en via verschillende sites bieden concurrenten hun werk aan. Het wordt steeds lastiger om hun vakmanschap en expertise te laten zien. Hoog tijd om de vakman een podium te bieden.

Voor de introductie van de nieuwe Peugeot Expert werd daarom drie vakmannen gevraagd om hun kunnen op een onorthodoxe wijze te etaleren.

Op drie prominente locaties in hartje Amsterdam construeerden een stukadoor, metaalbewerker en tegelzetter elk een uniek billboard. Zo werd hun expertise op een relevante manier gekoppeld aan de nieuwe Peugeot Expert, dé bedrijfsauto voor vakmannen.

Havas Boondoggle Amsterdam ontwikkelde het concept voor deze campagne en rolde het uit in nauwe samenwerking met JC Decaux. De campagne wordt ingezet in buitenreclame, RichMedia-banners, Youtube, Facebook en vakbladen.

Youtube link naar de casevideo: https://www.youtube.com/watch?v=j07XGAJ_1Zw

Havas Boondoggle Amsterdam werkt verder onder andere voor de volgende merken: Peugeot, Citroën, PostNL, Nutrilon, Lely, Freo, KNVB, Disneyland Parijs, Stadshart Amstelveen, Thalys, Net4kids en Iamsterdam.  

 

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht