Industry Wire

Geplaatst door Hibou

Hibou wederom gegroeid

AMSTERDAM, 29 augustus 2022 – Het datagedreven PR-bureau Hibou breidt met Anne de Voogd (26) wederom verder uit. Het PR-talent, dat voorheen werkzaam was in de cultuursector, start in 29 augustus 2022 als consultant bij Hibou. Hiermee groeit het team van Hibou, dat in 2018 is opgericht, naar negentien personen.

Anne de Voogd heeft na haar studie Geschiedenis en International Relations aan de Universiteit Leiden in de cultuursector ervaring opgedaan als medewerker Development & Partnerships bij Rijksmuseum Boerhaave. Eerder heeft zij onder andere een stage Pers & Publiciteit bij de Nationale Opera & Ballet gelopen.

Impuls op analytisch vlak
Inmiddels staat ze te trappelen om aan de slag te gaan bij Hibou. “Ik heb enorm veel zin om voor dit dynamische bureau te werken. In de toekomst hoop ik een stevige bijdrage aan Hibou te gaan leveren”, vertelt De Voogd. “Ik denk dat ik dat kan omdat ik als historica goed in staat ben om analytisch te opereren en ik in mijn voorgaande functies veel ervaring heb opgedaan in relatiebeheer.”

Talent binden ondanks krappe arbeidsmarkt
Matthijs Rutten is directeur en oprichter van Hibou en is blij met zijn nieuwe aanwinst. “Anne is een welkome versterking bij Hibou, dat in de voorbije tijd is blijven groeien. Ik ben trots dat we in deze arbeidsmarkt steeds weer nieuw talent kunnen binden”, vertelt Rutten. “Sinds oprichting toont de markt volop belangstelling voor onze visie en aanpak. Het feit dat we PR net iets anders aanpakken, spreekt gelukkig tijdens de werving ook nieuw talent aan.”
Dankzij haar ervaring is Anne de Voogd direct inzetbaar voor verschillende klanten om hen, op datagedreven wijze, zo goed- en zorgvuldig mogelijk met PR in de schijnwerpers te zetten.

Over Hibou
Hibou is een digital first PR agency en verzamelt, plot en analyseert relevante informatie uit alle (social) media bronnen. We filteren op doelgroepen, onderwerpen en accuraat sentiment. Vervolgens herkennen we patronen, trends en invalshoeken. Deze inzichten zijn de motor van een effectieve communicatiestrategie en campagnes op het gebied van public relations, influencer marketing en social media.

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht