Geplaatst door Adnovate

Honda Nederland kiest Adnovate voor dealercommunicatie.

Ruim 50 dealers van Honda zijn aangesloten op het Service Platform. Wouter Rijnaerts, Marketing Coordinator Cars vat het als volgt samen: “Door onze dealerdesk onder te brengen bij Adnovate professionaliseren wij de ondersteuning aan onze dealers op een bijzonder efficiënte wijze. We bieden ze meer flexibiliteit en ondersteuning, terwijl wij meer inzicht krijgen in het totale advertentieproces. Door alle activiteiten en budgetten centraal inzichtelijk te maken kunnen wij samen met de dealers alle communicatie-activiteiten optimaal op elkaar afstemmen voor een maximaal effect.”

In de woorden van Paul Broersen, algemeen directeur Adnovate: “Onze service is uitermate geschikt voor een situatie als bij Honda omdat hij eenvoudig door zowel dealers als door Honda Nederland te gebruiken is. De campagnes van Honda omvatten meerdere soorten advertenties om tegemoet te komen aan de diverse modellen en situaties. Deze complexiteit wordt met onze service eenvoudig beheersbaar en betaalbaar.”

Over Adnovate.
Adnovate, gestart begin 2001, is de grootste aanbieder op het gebied van geautomatiseerde marketingcommunicatie oplossingen in Nederland en heeft vestigingen in Maarssen en Veldhoven. Het biedt haar klanten een totaalpakket aan service en technologie waardoor zij in staat zijn het maximale te halen uit hun marketingcommunicatie-inspanningen tegen veel geringere kosten. Adnovate levert haar service, vaak in samenwerking met reclame- en mediabureaus, aan o.a. TomTom, Mitsubishi, Ford, Chrysler, Yamaha, Praxis, HEMA, Hays, Saab, Aegon, Intratuin, KPN, Valvoline, Manpower, Yacht, Unilever, Philips, Daf, Neckermann.com, Kijkshop, PLUS Retail, TUI en Mexx.