HowardsHome lanceert Artificial Intelligence voor Sales

HowardsHome heeft deze maand Sales Triggers gelanceerd. Deze oplossing houdt sales en business development actief op de hoogte van verkoopkansen bij klanten en prospects. Sales Triggers zet artificial intelligence in om gerichte klantinformatie te tonen voor gebruik in het verkoopproces. Hiermee verloopt klantonderzoek en het vinden van een reden om te bellen tot wel 5x sneller. 

HowardsHome heeft enkele jaren ontwikkeld aan Sales Triggers en heeft direct al integraties met Salesforce en Office 365. “uit onderzoek blijkt dat een gemiddelde salespersoon 200 uur per jaar met klantonderzoek bezig is, dit is allemaal tijd dat er niet actief verkocht wordt” aldus HowardsHome CEO Fred van Dijk. “We zijn echt enorm trots op het resultaat. Onze huidige gebruikers merken direct dat commerciële kansen sneller gespot worden en er daardoor meteen commercieel resultaat behaald wordt. Sales Triggers betaalt zich zo direct terug”.

HowardsHome is leverancier van diverse oplossingen die van Nederlandstalige social media- en nieuwsberichten bruikbare informatie maken voor organisaties. In 1999 hebben de oprichters de traditionele markt van knipselkranten volledig op zijn kop gezet met een digitaal product. Het bedrijf heeft zich sindsdien verder ontwikkeld met social analytics oplossing Finchline en HowardsHome nieuws voor informatievoorziening binnen organisaties. Inmiddels rekent HowardsHome enkele honderden Nederlandse organisaties tot haar klanten waaronder KPN, Arcadis, Microsoft, TMG, SRA, diverse ministeries, advocatenkantoren, IT bedrijven en consultancy organisaties.

Meer informatie:

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond.

terug