Industry Wire

Geplaatst door HPB (Het PR Bureau)

HPB (Het PR Bureau) breidt uit met zeven nieuwe krachten

Amsterdam, 3 maart 2021 – HPB (Het PR Bureau) versterkt het team met zes nieuwe PR specialisten en een Cultuur & Content strateeg. Sinds 1 januari hebben Mia Atkins, Jana Bronmans, Tara Hassani, Zhivago Holwijn, Noah Luijk, Dilan Schaap en Kim Vercammen zich gevoegd bij het creatieve bureau voor Earned Marketing & Reputatie. Zij gaan aan de slag voor opdrachtgevers als NIVEA, ASICS, KPN, JBL, Grolsch, Wavin Global en SNS. HPB signaleert een groeiende behoefte van merken om zich te verbinden met culturen en maatschappelijke onderwerpen. Het bureau groeit naar 35 medewerkers.

Jacqueline Bosselaar, founder en CEO van HPB (Het PR Bureau) over de groei van het bureau: “We merken dat veel bedrijven en merken hun maatschappelijke rol opnieuw onder de loep nemen. Hier hebben we een expertise in opgebouwd. Zo zet ASICS zich via sport en beweging in voor mentale gezondheid, helpt Libresse taboes te doorbreken en breekt thought leader Wavin wereldwijd een lans voor toekomstbestendige steden. Een authentieke visie, oprechte verbinding met de cultuur van de doelgroep en een heldere rol voor de organisatie zijn hierbij bepalend voor merkvoorkeur. We zijn super trots op de nieuwe talenten die het bureau komen versterken om hier invulling aan te geven.”

Over de nieuwkomers:

  • Mia Atkins (26), Junior PR-specialist Tech, Media & Entertainment. Atkins werkte als Communications Planner bij internationaal media- en communicatiebureau Dentsu voor klanten als Heineken en Mastercard.
  • Jana Bronmans (27), Junior PR-specialist Tech, Media & Entertainment. Bronmans komt van mediabedrijven Hearst en LINDA.
  • Tara Hassani (28), Senior Business Developer & PR Specialist. Hassani was voorheen werkzaam als Business Developer bij advocatenkantoor DLA Piper.
  • Zhivago Holwijn (28), Cultuur & Content Strateeg. De cultuurspecialist studeerde zowel marketingcommunicatie als culturele antropologie en werkte voorheen als marketeer bij learning & development bedrijf Springest.
  • Noah Luijk (21), Junior PR-specialist Lifestyle & Consumer. Luijk liep in 2017 stage bij HPB en start nu als PR-adviseur.
  • Dilan Schaap (31), PR- & Paid Media specialist Corporate & B2B. Schaap werkte in het verleden bij OONA PR en recent als Communications Planner bij internationaal marketing- en mediabureau Dentsu, waar ze nu haar kennis van paid media integreert met earned media.
  • Kim Vercammen (28), PR-specialist Tech, Media & Entertainment. Vercammen heeft haar sporen verdiend als Lifestyle PR-manager bij MaisonPR.

Over HPB (Het PR Bureau)

HPB (Het PR Bureau) is een progressief creatief bureau voor earned marketing en reputatie. Het bureau is een voorvechter van verdiende aandacht en ontwikkelt verhalen en campagnes die deelbaar en verbindend zijn. De aanpak is altijd ‘earned first & social by design’ en komt tot stand in samenwerking met ervaren PR-professionals, creatieven en strategen en met behulp van data en diepgaande kennis van digital, content en social media. Er werken meer dan 35 mensen in vaste dienst, naast een groot netwerk van freelancers in zowel Nederland als België. www.hpbagency.com / www.hetprbureau.nl 

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht