Industry Wire

Hyves treedt toe tot kids- en jongerennetwerk Young Advertising

Amsterdam, 20 augustus 2013 Young Advertising gaat de verkoop van alle premium campagnes voor Hyves.nl en Hyves Mobile begeleiden. Met een groot uniek bereik van meer dan 400.000 bezoekers in de leeftijd van 6 t/m 12 jaar per maand op de website en 200.000 op Hyves Mobiel is Hyves vertrouwd en goed bezocht binnen deze doelgroep. Ook de leeftijd van 12 t/m15 jaar is goed vertegenwoordigd met respectievelijk 120.000 en 59.000 uniek bereik.
 
Young Advertising ziet met de samenwerking het reeds sterke jongeren segment een extra dimensie krijgen in de vorm van een social network naast de content en casual gaming websites.
 
Remco Bos | Hyves: “De samenwerking sluit aan bij onze positionering van Hyves als kids & jongerenplatform. In Young Advertising zien wij een perfecte partner voor Hyves. Hun jarenlange ervaring op kids & jongeren gebied geeft ons de mogelijkheid om deze ambitie ook op commercieel vlak gestalte te geven”.
 
Lennaert Schuijt | Young Advertising: “Wij zijn erg trots dat wij voor een mooi Nederlands product als Hyves de advertentieruimte mogen verkopen. Hyves is nog steeds een prachtig merk en erg populair onder de doelgroep kids tot 13 jaar. Mensen onderschatten dat vaak maar wij laten dat heel graag zien aan de hand van campagneresultaten!”.

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht