ICT-Partners opent vestiging in Groningen

APELDOORN / GRONINGEN – ICT-Partners opent 1 oktober een tweede vestiging in Groningen. Dé dienstverlener van Noord- en Oost-Nederland, reeds gevestigd in Apeldoorn, verwacht met de nieuwe vestiging haar klanten in het Noorden van Nederland nog beter van dienst te kunnen zijn.

“In de afgelopen jaren is ICT-Partners uitgegroeid tot een volwaardige strategische ICT-partner voor grote en middelgrote organisaties in Noord- en Oost-Nederland. We bieden onze klanten betrouwbare en gedegen totaaloplossingen, die maximaal aansluiten op de bedrijfsdoelstellingen”, vertelt Pascal Verberkt, Algemeen directeur. “In Noord-Nederland zijn de ICT-dienstverleners die een totaaloplossing leveren – van werkplekmigratie en datacenterinrichting tot het opleiden en trainen van ICT-professionals – op één hand te tellen. Door onze activiteiten uit te breiden in Noord-Nederland zijn wij in staat om deze regio optimaal te ondersteunen bij complexe ICT-vraagstukken.”

De nieuwe vestiging van ICT-Partners in Groningen staat onder leiding van Arjen Visser, directeur Sales vestiging Groningen (eerder werkzaam bij diverse ICT-dienstverleners). Visser: “Samen met het team, bestaande uit experts met vele jaren ervaring in de regio, zal ik de strategische uitgangspunten van ICT-Partners in het noorden gaan verwezenlijken, zodat ICT-Partners verder naam en faam kan maken in Noord- en Oost-Nederland”.

Over ICT-Partners
ICT-Partners helpt organisaties succesvol te zijn met ICT. Wij ontwerpen, implementeren en optimaliseren ICT-infrastructuren met de nieuwste technologieën, die bijdragen aan continuïteit, stabiliteit en kostenbesparing. Daarbij hebben wij ruime aandacht voor de samenhang tussen systemen, processen en mensen, rekening houdend met de sociale context.

Alles draait om vernieuwing en verbetering van uw ICT-infrastructuur (‘Mijn werkplek’ &‘Mijn datacenter’), het optimaal inrichten van uw beheer (‘Mijn beheer’) en het organiseren van een goede loopbaanplanning voor uw medewerkers, zodat ook zij in veranderende omstandigheden mee kunnen gaan. Het resultaat: lagere beheerkosten en verhoogde arbeidsproductiviteit. It’s all connected.