Industry Wire

IKEA Nederland verwelkomt nieuwe Marketing Manager

Amsterdam – 17-4-2014 | Jeroen Hubert is aangetreden als Country Marketing Manager van IKEA Nederland. In deze functie volgt hij Nico de Jong op, die per 1 december 2013 storemanager is van IKEA Amersfoort.

Jeroen Hubert is per 1 april 2014 gestart bij IKEA. Hiervoor was hij werkzaam bij onder andere Friesland Campina, PepsiCo en meest recent als Marketing Manager van Wehkamp.nl. Bij deze bedrijven heeft hij ruime ervaring opgedaan op het gebied van merkpositionering, innovatie en e-commerce.

Marketing focus
“Mijn focus ligt op het verder vitaliseren van het merk IKEA op een nog meer lokale en relevante manier”, voegt Jeroen toe. “IKEA heeft een enorme sterke visie, namelijk het creëren van een beter dagelijks bestaan voor zoveel mogelijk mensen. Het IKEA concept is uniek en biedt vele mogelijkheden om relevant in te spelen op de behoeften van de consument.” Daarnaast wil Jeroen de omnichannel omgeving van IKEA verder optimaliseren en uitbouwen: “IKEA Nederland heeft het afgelopen jaar een aantal nieuwe applicaties en diensten gelanceerd om mensen op élk moment en via élk kanaal van dienst te kunnen zijn. Mijn ambitie is om klanten een naadloze, gepersonaliseerde en consistente merk- en productervaring te bieden, ongeacht het device of touchpoint dat ze gebruiken.”

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht