Geplaatst door Incentro

Incentro sluit partnership met Process Automation platform provider Camunda

Camunda en Incentro slaan de handen ineen om klanten op een innovatieve manier te helpen met hun digitale transformatie. Met dit partnership vult Incentro het bestaande portfolio aan, waardoor het klanten op nieuwe vlakken kan ondersteunen in de digitale transformatie en het verbeteren van de customer experience met behulp van automation.

Ingewikkelde bedrijfsprocessen geautomatiseerd
Het automatiseren van processen is een van de belangrijkste pijlers in de digitale transformatie. Zowel richting de medewerker als de klant is het ontzettend belangrijk om oplossingen te realiseren die bijdragen aan de positieve ervaring die men bij een organisatie heeft. Organisaties hebben dus een groot belang bij het automatiseren van bedrijfskritische processen zoals order-, claim- en retourenmanagement en bijvoorbeeld ook customer onboarding. Door deze processen end-to-end te orchestreren en automatiseren stellen organisaties zichzelf in staat om te groeien en innoveren.

Steeds meer organisaties zien in dat ze hun bedrijfskritische processen moeten automatiseren om een betere customer en employee experience te kunnen leveren en om bij te kunnen blijven bij de concurrentie, of beter nog: de concurrentie te kunnen verslaan.

Process Automation is snel groeiende markt
De markt wordt dan ook overspoeld met oplossingen die kunnen voorzien in het automatiseren van deze processen. Veel van deze oplossingen zijn ontworpen om afzonderlijke taken te automatiseren, terwijl er weinig aandacht wordt gelegd op het orchestreren van een complex bedrijfsproces van begin tot eind wat door meerdere systemen loopt. Daar heeft Camunda een antwoord op: het kan iedere menselijke- en systeemtaak in een end-to-end bedrijfsproces over meerdere componenten zoals systemen, API’s, microservices, RPA-bots, IoT en AI/ML-tools orchestreren. Daarmee worden processen niet alleen sneller van begin tot eind doorlopen, ook wordt de kans op onder andere menselijke fouten geminimaliseerd.

Een krachtig partnership

Met Camunda voegt Incentro een volgend partnership toe aan het groeiende portfolio. Camunda maakt een effectieve samenwerking tussen business en IT mogelijk. De oplossing is krachtig in het ontwerpen, automatiseren en beheren van bedrijfskritische, en vaak complexe, processen waardoor er een brug tussen de business en IT wordt gelegd.

Edwin Nooijen, Partner Manager bij Incentro: ‘’Met Camunda hebben we een krachtig platform in huis gehaald, waarmee we onze klanten kunnen ondersteunen in de digitale transformatie en het orchestreren van end-to-end processen.’’

De kern van elke (digitale) transformatie zijn bedrijfsprocessen, deze processen
bepalen hoe een organisatie in elkaar steekt. Process Automation is daarmee een belangrijke sleutel in het succes van digitale transformaties.

Christiana Christenson, global vice president of partners at Camunda: “Incentro is helping clients drive their digital transformation and deliver amazing customer experiences across every channel. These require advancing levels of automation, and Camunda is proud to be partnering with Incentro, delivering our leading platform to deliver true end-to-end process orchestration across people, systems, and devices.”

Wil jij ook weten waar de kansen liggen om meer waarde uit de processen te halen binnen jouw organisatie?

Neem dan contact met ons op en maak kans op één van de drie vrijblijvende Process Automation scans. In deze scan nemen we je mee door de laatste trends en geven we advies over hoe jouw organisatie aan de slag kan gaan.

Over ons

• Incentro is een hard groeiende digitale dienstverlener met ruim 450 medewerkers, gevestigd in Nederland, Spanje en Afrika. Onze slagvaardige consultants duiken in je organisatie, challengen je ambities, denken twee stappen vooruit en bouwen de oplossing die perfect aansluit bij jouw digitale wensen én die van de klant. Eigenlijk alles wat je nodig hebt. Wij zijn dé partner voor awesome digital solutions, wat je ambitie ook is.

• Vernieuwende procesautomatisering met een op standaarden gebaseerde, zeer schaalbare en collaboratieve aanpak voor business en IT