Geplaatst door Hippo Partner

Incentro wint Partner of the Year Award met Air Miles Case Study

Het werk van Hippo Partner Incentro – de creatie van naadloze en relevante digital experiences voor Air Miles – is onderscheiden met de Partner of the Year Award tijdens het Hippo.Connect event in Amsterdam. Deze award werd uitgereikt na een dag vol presentaties over digitale marketing en technologie in de Westergasfabriek. Onder andere sprak de CTO van de EMC Enterprise Content Division, Jeroen van Rotterdam, net als Hippo klanten als Weleda, Veikkaus Oy, the Dutch National Police, ANWB and the Dutch Railways.

Incentro’s winnende Air Miles case maakte grote indruk op het publiek met de slechts tien weken waarin drie platforms werden gerealiseerd, die allemaal vanuit Hippo CMS bediend worden: de Air Miles website, de mijn-omgeving en de hybride applicatie. Het is een geweldig voorbeeld van hoe de integratie van verschillende oplossingen – Hippo CMS, Mendix en SAP – tot een een unieke en consistente digital experience binnen elke context en op elk device leidt.  Incentro, een Hippo Gold partner, werkt sinds 2013 met Hippo CMS en heeft acht implementaties op zijn naam staan.

“Onze partners zijn bepalend in de wereldwijde groei die wij hebben doorgemaakt. Tijdens Hippo.Connect vierden we de innovatieve successen van de digitale ervaringen van klanten die we samen met onze partners hebben geboekt. We zijn trots op ons partnership met Incentro en vinden het fantastisch dat we de Air Miles case hebben kunnen delen met onze community tijdens Hippo.Connect”, aldus Jeroen Verberg, CEO van Hippo.

“We zijn ontzettend trots dat we uitgeroepen zijn tot Hippo Partner of the Year”, zegt Martijn Vrielink, Managing Consultant Online bij Incentro. “We helpen klanten om online succes te boeken. Dat we deze award hebben gewonnen laat zien dat we hierin uitblinken. We gaan graag op zoek naar de grens van het maximaal haalbare resultaat. Met Hippo weten we deze grens goed op te rekken. In combinatie met de prettige samenwerking maakt dat van ons een winning team. Er zullen dan ook nog vele Hippo-projecten volgen. Ik kijk er naar uit om volgend jaar weer mee te dingen naar deze award.”