Geplaatst door Independer

Independer tekent samenwerking met drie nieuwe hypotheekpartijen

Independer breidt haar hypotheekportfolio uit met drie nieuwe partijen. Hypotheekklanten van Independer kunnen nu ook kiezen voor Obvion, Tulp en Nationale-Nederlanden. Het totaal aantal samenwerkende partijen is hiermee gegroeid tot 23. Hiermee heeft Independer binnen een jaar met het grootste deel van de aanbiedersmarkt een samenwerking opgezet.

Marga Lankreijer-Kos, Manager Hypotheken bij Independer, is trots: “Het is mooi om te zien dat geldverstrekkers zich graag bij ons aansluiten. Dat is voor mij een bevestiging dat we goed bezig zijn.”

De nieuwe partners zijn enthousiast over de samenwerking. Een woordvoerder van Obvion: “Independer is binnen zeer korte tijd een serieuze partij op de hypotheekmarkt geworden, een partij waar we graag mee willen samenwerken.” Ook Nationale-Nederlanden sluit zich graag aan bij Independer: “Independer geeft op een zorgvuldige wijze invulling aan online hypotheekadvies. Hiermee voorzien zij in een groeiende klantbehoefte. Hier sluiten wij als hypotheekverstrekker graag bij aan,” aldus de woordvoerder.

Online Hypotheek afsluiten bij Independer

Sinds de oprichting in 1999 is Independer actief in de hypothekenmarkt. Sinds 2017 kunnen consumenten met behulp van telefonisch advies online een hypotheek afsluiten bij Independer. Lankreijer-Kos: “De snelle ontwikkelingen in deze digitaliserende wereld bieden voor hypotheken enorm veel potentie. Het is enerzijds onze ambitie om met data science het kwaliteitsniveau van het hypotheekadvies naar een hoger niveau te tillen. Anderzijds willen we in de nabije toekomst het adviestraject geautomatiseerd en online laten plaatsvinden. Hierbij is het belangrijk dat we de klant goed begrijpen én begeleiden.” Lankreijer-Kos vervolgt: “Uiteindelijk levert dit de klant een beter advies tegen een scherpe prijs op én kan hij in zijn eigen tempo het adviestraject doorlopen. Komt de klant er niet uit, dan kunnen onze adviseurs de aanvraag begeleiden.”