Geplaatst door Infor

Infor opgenomen in het LMS Integration Partner Program van LinkedIn Learning Solution

Barneveld, 15 december 2017 – Infor, een leverancier van branchespecifieke cloudapplicaties, kondigt vandaag aan opgenomen te zijn in het LMS Integration Partner Program van LinkedIn Learning Solution. Infor’s overeenkomst met LinkedIn stelt het bedrijf in staat Infor Learning Management (LMS) te integreren met LinkedIn Learning. Dit zal naar verwachting leiden tot flexibelere trainingsmogelijkheden voor gezamenlijke klanten.

Met deze functionaliteit, die naar verwachting begin 2018 beschikbaar komt, zullen gezamenlijke Infor LMS- en LinkedIn Learning-klanten via hun Infor LMS-oplossing toegang krijgen tot LinkedIn Learning met Lynda.com-content. LinkedIn Learning is ontworpen om branchegerichte inhoud van Lynda.com te combineren met gepersonaliseerde cursusaanbevelingen gebaseerd op inzichten uit het LinkedIn-netwerk. Gebruikers kunnen kiezen uit onderwerpen die betrekking hebben op leiderschapsvaardigheden, tijdmanagement, probleemoplossingsvermogen, partnerrelaties, conflictbeheer, projectmanagement, en communicatie- en presentatievaardigheden.

Infor LMS, wat deel uitmaakt van Infor Human Capital Management (HCM), biedt een robuuste end-to-end-oplossing die is ontwikkeld om te helpen bij het maken, behalen en rapporteren van studiedoelen binnen een organisatie en daarbuiten. Zo kunnen bedrijven hun medewerkers helpen zakelijke vaardigheden te verbeteren en op die manier de snelheid verhogen waarmee personeelsleden hun volledige potentieel bereiken, wat direct bijdraagt aan het succes van het bedrijf.

“Succesvolle organisaties begrijpen dat wanneer ze het talent binnen hun personeelsbestand bevorderen, ze hun medewerkers helpen hun volledige potentieel te bereiken en hen aansporen om die vaardigheden rechtstreeks naar het bedrijf over te brengen”, aldus Dale Kennedy, directeur van Infor HCM. “Door onszelf op één lijn te brengen met toonaangevende bedrijven zoals LinkedIn, zorgen we ervoor dat we onze klanten de beste leerervaring en mogelijkheden op de markt bieden, zodat deze bedrijven beter gepositioneerd zijn voor echte return on capability.”

Ga voor meer informatie naar: http://www.infor.com/product-summary/hcm/learning-management/.

Over Infor

Infor bouwt zakelijke branchespecifieke software die geschikt is voor de cloud. Het bedrijf telt 16.000 medewerkers en heeft 90.000 klanten in meer dan 170 landen. Voor meer informatie, zie www.infor.com.