Breda, 13 september 2016 – Voormalig CEO Microsoft Nederland, Edwin Hageman treedt per 1 oktober aan als CEO van INTO, Nederlands grootste, onafhankelijk opererende aanbieder op het gebied van Telecom en IT. INTO heeft in de afgelopen periode een geïntegreerd dienstenpakket ontwikkeld dat zich, gecombineerd met een excellente customer service, speciaal richt op het ontzorgen van ondernemers in het MKB op het gebied van (online) werkplekken en (tele)communicatie. Hiermee positioneert INTO zich uitstekend om Nederlandse bedrijven te helpen bij de overgang naar slimmere en goedkopere Cloud Based Office en Telecom services. Met de komst van Edwin geeft INTO verdere invulling aan haar groei-ambitie en transformatie naar totaal aanbieder van geïntegreerde mobiele en Cloud Based werkplekken.
Edwin Hageman: “Ik ben onder de indruk van de potentie en transformatiekracht van INTO als Mobile Cloud Platform. Met haar jarenlange expertise in de mobiele groeimarkt heeft ze zich door middel van innovatie en diverse acquisities ontwikkeld tot leverancier van een volwaardig portfolio van Cloud en Mobile Solutions. Met deze Solutions kunnen ondernemers en hun werknemers efficiënter werken, productiever zijn, beter en veiliger samenwerken en kunnen ze inzichten creëren waarmee ze hun bedrijfsvoering kunnen verbeteren. Dit stelt ondernemers in staat om zich te concentreren op waar zij goed in zijn: ondernemen. Gezien mijn achtergrond bij telecom providers (CEO bij BT Benelux en diverse functies bij KPN), mijn ervaring bij Microsoft (AMS: MSF) en de transitiefase waarin INTO zich op dit moment bevindt, voelt de timing van mijn aantreden perfect. INTO verder ontwikkelen als het Mobile Cloud Platform voor ondernemend Nederland en zo bij te dragen aan een innovatievere BV Nederland is een geweldige ambitie.”
Om INTO verder voor te bereiden op groei, is het directieteam per 1 september uitgebreid met Clarinda Dobbelaar als Chief Marketing Officer. Clarinda is verantwoordelijk voor het opzetten en verder uitbouwen van de naamsbekendheid en het productportfolio voor verschillende marktsegmenten van INTO. Met als doel een substantiële groei van de sales pipeline te realiseren. Hiervoor was zij werkzaam in verschillende strategische marketing functies voor de Amerikaanse gigant in financieel technologische dienstverlening, Nasdaq (Nasdaq: NDAQ), BWise en diverse Microsoft partners.
Arent Fock, Managing Partner Foreman Capital en president-commissaris INTO: “Na een periode van strategische heroriëntatie, transformatie en acceleratie, onder leiding van René Oldenbeuving, zijn wij enorm verheugd om INTO, samen met Edwin en Clarinda, naar de groei- en expansiefase te begeleiden. Vanzelfsprekend zal René aanblijven voor een volledige overdracht naar Edwin, om zich daarna te richten op het verder transformeren en helpen ontwikkelen van innovatieve bedrijven. We zijn René enorm dankbaar voor zijn visie en inzet en het voorbereiden van INTO op deze nieuwe fase.”
Voor meer informatie: www.into.nu
Einde persbericht
Over INTO
INTO is de grootste, onafhankelijk opererende aanbieder van geïntegreerde dienstenpakketten op het gebied van (online) werkplekken en (tele)communicatie voor het MKB. INTO ondersteunt organisaties bij het professioneel inkopen van telefonie, data en cloud based werkplekdiensten, waarbij het schaalvoordeel met de klant wordt gedeeld. Door de combinatie met een excellente customer service, is INTO gericht op het ontzorgen van de klantorganisatie. De 50 franchise ondernemers zorgen voor een landelijke dekking en zijn altijd dicht bij de klant.
De kracht van INTO is dat ze een onafhankelijke vergelijking kan maken tussen de verschillende Telecom en IT aanbieders, en op basis van klantspecificaties altijd de beste oplossing voor de klant kan bieden.