Geplaatst door Mediabrands

IPG MEDIABRANDS BENOEMT SASKIA WAGENMAKERS ALS CEO VAN NEDERLAND

Vandaag heeft IPG Mediabrands aangekondigd dat Saskia Wagenmakers is benoemd tot Chief Executive Officer in Nederland. Saskia maakt de overstap van IPG Mediabrands agency KINESSO, waar ze Managing Director was. Eerder heeft ze functies bekleed bij CANDID, en Dentsu/iProspect. Daarnaast was ze bestuurslid bij VIA Nederland.

Saskia’s nieuwe functie wordt aangekondigd samen met die van Marcel van der Avort, die een permanente functie als Chief Financial Officer op zich neemt.

Richard Morris, CEO UK & EMEA van IPG Mediabrands: “Nadat we net de lancering van KINESSO, ons op technologie gebaseerde performance marketingbureau, hebben aangekondigd, is het een ongelooflijk boeiende tijd voor onze teams in Nederland. Saskia is de perfecte persoon om de volgende fase van onze evolutie te leiden. Ze brengt niet alleen een bewezen staat van dienst mee in het leiden van digitale transformatie en groei, ze is ook een krachtige beslisser die sterke en gemotiveerde teams bouwt om succes te behalen voor onze klanten. Samen met Marcel en ons ervaren senior leiderschapsteam in Nederland kijk ik uit naar wat we kunnen bereiken in 2023/4 en daarna.”

Saskia Wagenmakers: “Binnen IPG Mediabrands werken we elke dag hard om media, technologie, data en creatie zoveel mogelijk te integreren in het werk voor onze klanten. In essentie gaat dit om twee dingen: wendbaarheid en samenwerking. Om onszelf steeds te blijven aanpassen aan het veranderende klanten- en media ecosysteem. En om dit zoveel mogelijk samen met elkaar te doen: met onze collega’s, klanten en partners. Ik kijk er enorm naar uit om samen met mijn gepassioneerde collega’s van Initiative, UM, KINESSO en Yune de verdere transformatie van IPG Mediabrands te mogen leiden en de samenwerking met onze klanten naar een nog hoger niveau te tillen.”