Geplaatst door Isobar

Isobar stelt Global Client Partner aan voor uitbreiding wereldwijde klanten uit Amsterdam

Isobar stelt per direct Vanessa de Groot aan als Global Client Partner om internationale groei te realiseren vanuit Amsterdam en hiermee Isobar’s wereldwijde positie te versterken. In deze rol is Vanessa verantwoordelijk voor de groei van Isobar’s global accounts, waaronder Philips.

Vanessa was hiervoor werkzaam bij Delaware Consulting, waar zij verantwoordelijk was voor digitale innovatie. Bij Mirabeau en Studio Dumbar loste ze complexe digitale transformatie vraagstukken met behulp van technologie en strategisch design. Daarnaast heeft ze 8 jaar ervaring in het adviseren van Europese bedrijven die de Chinese markt wilden betreden. Haar ervaring in het kunnen aandrijven van transformatie-inspanningen in Azië, is van toegevoegde waarde voor klanten van Isobar die de groeiende kansen in APAC willen benutten.

Sven Huberts, directeur van Strategic Growth EMEA, zei: “Onze ambitie is om ‘experience agency of record’ te worden. Dat houdt in dat we ons bezig houden met alle elementen die klantervaring beïnvloedt binnen marketing, ecosystemen en products & services. Met Vanessa’s diepgaande kennis van martech oplossingen in combinatie met haar consultancy expertise, zorgen dat we Isobar versterken in een competitief innovatie landshap.”

Vanessa de Groot, Global Client Partner: “Ik verheug me enorm op de samenwerking met de creatieve en innovatieve teams van Isobar. Met elkaar helpen we klanten om gemakkelijker te innoveren in dit snel veranderende digitale landschap. Door complexe digitale transformatie vraagstukken op te lossen kunnen we groei op lange termijn te realiseren.”

Vanessa rapporteert aan Sven Huberts en zal nauw samenwerken met Chief Client Officer, Sue McCusker. De laatstgenoemde werkt vanuit Londen, waar het wereldwijde hoofdkantoor van Dentsu Aegis Network is gevestigd.