Geplaatst door Nomcommunications

IT Business Bridge organiseert in 2011 een IT handelsmissie naar Turkije

Turkije een snel groeiende IT markt
Turkije is nu een van de meest aantrekkelijke markten om te investeren in een snel groeiende IT-markt. In Turkije is de gemiddelde leeftijd 28 jaar. De jaarlijkse economische groei is nu 9% per jaar. De verwachting is dat dit ook het geval zal zijn voor de komende jaren. Daarom heeft iBB besloten om een IT handelsmissie naar Turkije aan te bieden, die nieuwe kansen biedt voor het Nederlandse bedrijfsleven.

itBusinessBridge
De itBusinessBridge (iBB), gevestigd in Nederland, is een non-profit organisatie zich richt op IT gerelateerde bedrijven in Europa. Turkije is een van de belangrijkste bestemmingen voor Europa’s directe investeringen. iBB werd opgericht in 2007. Vanaf het begin van haar missie was om te bevorderen en de internationale betrekkingen te verbeteren.

IT Handelmissie Turkije 2011
De registratie van Nederlandse en Turkse bedrijven is gestart. Op basis van het opgegeven profiel zal na een wetenschappelijk onderzoek van de profielen matching sessies worden gepland.

Meer informatie vindt u op de website van itBusinessBridge Foundation: www.i-bb.org

Deze handelsmissie is alleen voor IT gerelateerde bedrijven.

Kansen voor Nederlandse bedrijven

Vanuit Naderland is dit de eerste IT handelsmissie die naar Turkije wordt georganiseerd en zal dus zeker nieuwe kansen bieden voor bedrijven uit Nederland in een snel groeiende Turkse IT-markt. Als u als ondernemer opzoek bent naar nieuwe kansen om uw produkt of dienst aan te bieden dan is deze handelsmissie wellicht uw kans.

Voor vragen kunt u contact met de heer Sjaak de Koning opnemen via: +3120-5616100 of info@i-bb.org