Geplaatst door Ivanti

Ivanti staat weer in top vijf beste supportwebsites 2020 van ASP

Den Bosch – dinsdag 6 oktoberIvanti, het bedrijf dat IT en Security Operations automatiseert voor het detecteren, beheren, beveiligen en onderhouden van cloud tot edge, is uitgeroepen tot de ‘Top Five Scoring Best Support Website’ door de Association of Support Professionals (ASP). Dit is de vijfde keer dat Ivanti door ASP is uitgeroepen tot winnaar.

De ASP-competitie, die alweer 22e jaar bestaat, beoordeelt supportwebsites op 22 verschillende gebieden, waaronder gebruiksvriendelijkheid, ontwerp en navigatie naar kennisbank, het betrekken van de community en de ontwikkelstrategieën van de website. De supportwebsites worden geëvalueerd door een jurypanel van experts. Alleen bedrijven met uitstekende gemiddelde scores zijn geselecteerd om opgenomen te worden in de lijst van de top vijf best scorende websites voor 2020.

Klantondersteuning is een kernwaarde van Ivanti die direct aansluit bij onze missie om de klantervaring en impact van elk bedrijf waar we mee in aanraking komen te verbeteren”, zegt Mary Trick, chief customer officer, Ivanti. “We zijn vereerd om opnieuw te worden genoemd op de prestigieuze ASP-lijst van Best Support Websites. Het is een verdere bevestiging van het feit dat we ons doel waarmaken om elke klanteninteractie waardevol, effectief en efficiënt te maken.”

“Ik vind het prettig om de forumgroepen te kunnen raadplegen, met name als ik niet precies weet waar ik naar op zoek ben. Dan kan ik het probleem helderder krijgen en via het forum toch tot een antwoord komen”, zegt Adam Howard, systeembeheerder bij Rack Room Shoes en gebruiker van de Ivanti supportwebsite.

Het klantondersteuningsprogramma van Ivanti, Ivanti Advantage Support, vormt de klantervaring door middel van een menselijke benadering bij de transitie van verkoop naar service en support bij de klant. Met behulp van intelligente automatisering en inzichten geeft Ivanti Advantage elke Ivanti-klant de gedetailleerde informatie die hij of zij nodig heeft om productieve klantbetrokkenheid te ondersteunen. Het onlangs herontworpen Ivanti Advantage Support-programma beschikt over responsieve technische ondersteuning door middel van drie flexibele ondersteuningspakketten: Standaard, Enterprise en Premium. Elk programma biedt toegang tot support-engineers die zich met passie inzetten, samen met online training en middelen voor een uitgebreide supportervaring. Ga voor meer informatie naar www.ivanti.com/support/support-programs.

ASP publiceert een jaarverslag met scores en evaluatie-essays voor de best presterende supportwebsites. Het rapport wordt gratis aangeboden aan ASP-leden en is beschikbaar voor aankoop. Ga voor meer informatie naar https://asponline.com.

Over Ivanti

Ivanti automatiseert IT en Security Operations waardoor detecteren, beheren, beveiligen en onderhouden van cloud tot edge mogelijk is. Van pc’s tot mobiele apparatuur, VDI en datacentra, Ivanti detecteert en inventariseert IT-middelen on-premises, in de cloud en aan de edge. Dit verbetert de IT-dienstverlening en vermindert risico’s door meer inzicht te bieden in de IT-omgeving en door automatisering. Het bedrijf helpt organisaties verder om moderne technologie in te zetten in het magazijn en in de hele toeleveringsketen om de levering te verbeteren, de noodzaak backend systemen aan te passen. Ivanti heeft zijn hoofdkantoor in Salt Lake City, Amerika, en heeft kantoren over de hele wereld. Ga voor meer informatie naar www.ivanti.nl en volg ons op @IvantiBenelux.