Industry Wire

Geplaatst door Youvia

Ivar Gribnau Commercieel Directeur bij Youvia

Amsterdam, 9 december 2021 – Ivar Gribnau (49) begint 1 januari als Commercieel Directeur bij het online marketingbureau Youvia. Gribnau wordt verantwoordelijk voor het verder uitbouwen en verankeren van servicegedreven marketing en sales operatie. Youvia, voorheen DTG en bekend van De Telefoongids en Gouden Gids, is onderdeel van European Directories Group en helpt MKB bedrijven bij hun online vindbaarheid en zichtbaarheid.

“We zijn erg blij dat Ivar als Commercieel Directeur in dienst komt bij Youvia. Ivar vervulde deze rol al even op een interim basis, maar nu hij ook bij ons in dienst treedt, kunnen we met zijn competenties ook echt gaan doorbouwen aan een klant gedreven en service gerichte marketing en sales organisatie. Dit past naadloos in de strategie van Youvia om de one-stop-shop te zijn voor mkb’ers om hun online marketing van A tot Z te regelen, zodat zij zich kunnen bezighouden met wat ze het best kunnen en het leukst vinden: ondernemen. We kijken uit naar de verdere samenwerking en het uitbouwen van onze groei,” aldus Raymond van Eck, CEO bij Youvia.

“Youvia is een prachtig bedrijf met een hele rijke geschiedenis. Al 140 jaar helpt zij lokale ondernemers zichtbaar te zijn en gevonden te worden. Eerst met de merken De Telefoongids en Gouden Gids, en nu ook als online marketing bureau Youvia. Met een team van geweldige online marketing experts bedienen we ruim 30.000 lokale ondernemers”, vertelt Gribnau.

Hij vervolgt “Deze lokale ondernemersgroep is één van de mooiste doelgroepen in het land, hardwerkende ondernemers die vaak een belangrijke lokale of regionale functie vervullen. Het is heel dankbaar deze groep te helpen om juist nu online altijd goed vindbaar en aanwezig te zijn.”

 

Brede ervaring van start-ups tot corporates

Gribnau heeft bijna 25 jaar ervaring in diverse commerciële management rollen in binnen- en buitenland. Eerder was hij onder andere betrokken bij het lanceren en bouwen van easyJet in diverse Europese landen. Lanceerde verschillende nieuwe ondernemingen, waaronder een keten van ’s werelds grootste internetcafés, easyEverything, Nederlands eerste – op abonnementen gebaseerde – online filmverhuurservice en was betrokken bij start-ups als billmonitor.com en doflip.me. Tussendoor bekleedde Gribnau nog verschillende marketing en management functies bij UPC, Fox Sports, VodafoneZiggo en Powerpeers/Vattenfall.

 

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht