Geplaatst door Jimdo

Jimdo maakt een eigen website in 2018 bereikbaar voor iedereen

Utrecht – Jimdo, hét bouwsysteem voor professionele websites, maakt websites bouwen in 2018 nog eenvoudiger. Want met creatieve designmogelijkheden op basis van bouwblokken in plaats van vaste templates, contentintegratie van social-media-accounts en automatische optimalisatie voor mobiele devices was een website maken nog nooit zo snel en eenvoudig. Om te laten zien dat echt iedereen met Jimdo een website kan bouwen, ook zonder dat ze hiervoor IT-expert hoeven te zijn, lanceerde Jimdo vanaf 1 januari 2018 zijn nieuwe campagne ‘Maak het jezelf makkelijk’.
Jimdo heeft twee soorten websitebuilders voor ondernemers. De Creator is de ideale oplossing voor iedereen die zijn eigen website creatief en van begin af aan zelf wil bouwen. In de herfst van 2017 kwam daar Jimdo Dolphin bij: een moderne websitebouwer waarmee gebruikers binnen drie minuten stap voor stap een eigen website bouwen. Door de website te koppelen met social media zijn adres en foto’s door een slim algoritme eenvoudig te integreren op de website. En met state-of-the-art webdesign in de vorm van bouwblokken in plaats van standaardtemplates en optimalisatie voor mobiele devices, beschikken gebruikers altijd over een professionele, gepersonaliseerde en mobielvriendelijke website.
Jimdo-oprichter en CEO Matthias Henze: “Bij Jimdo ondersteunen en begeleiden we mkb’ers en zzp’ers die hun bedrijfsideeën tot een succes willen maken”. Ook in 2018 blijven we er alles aan doen om het nóg makkelijker te maken om met Jimdo een professionele en moderne website te bouwen. Iets wat onze nieuwe campagne mooi laat zien.”
Maak het jezelf makkelijk
In de nieuwe campagne, die in Nederland, Duitsland en Zwitserland te zien en te horen is op televisie, radio en online, staat weer een echte Jimdo-gebruiker centraal. In dit geval is die hoofdrolspeler Christian Vieler, een fotograaf die internationaal bekend werd door wel heel bijzondere portretten. Zijn originele foto’s van honden die naar een snoepje happen, gingen de hele wereld over en werden overgenomen door topmedia en -websites als Spiegel, Buzzfeed, Huffington Post en Daily Mail. “Wie in 2018 vol enthousiasme zijn langgekoesterde droom voor zichzelf te beginnen waar wil maken, vindt bij Jimdo precies de ondersteuning die hij zoekt”, aldus Vieler.
De campagne is tot stand gekomen in samenwerking met mediabureau Wavemaker, waar Jimdo ook de rest van 2018 mee blijft samenwerken. “We zijn blij opnieuw met dit geweldige bedrijf samen te werken”, zegt Christoph Nann, CCO bij Wavemaker. “Projecten met Jimdo zijn niet alleen ontzettend leuk om te doen, maar zijn ook interessante projecten voor het hele team.”