Geplaatst door Kaseya

Kaseya sluit uitzonderlijk goed jaar af met sterke groei

Den Haag – 22 december 2016 Kaseya®, leverancier van IT-beheeroplossingen voor Managed Service Providers (MSP’s) en het mkb, heeft in 2016 een groeirecord behaald. Dit succes is grotendeels te danken aan de lancering van Kaseya IT Complete. Als eerste en enige gemeenschappelijke MSP-groeiplatform ondersteunt IT Complete MSP’s die Kaseya inzetten in het realiseren van een groei van meer dan dertig procent in 2016. Ondersteund door Kaseya’s ‘Times 20’-strategie om diensten te leveren waarmee MSP’s een ROI op hun IT kunnen realiseren van twintig keer de initiële kosten, zijn de MSP’s van Kaseya harder gegroeid dan zij die concurrerende platforms gebruiken.

Als gevolg van deze ontwikkeling heeft Kaseya een groei van vijftig procent ten opzichte van vorig jaar gerealiseerd die direct in relatie kan worden gebracht met de dertig procent jaarlijkse groei van MSP’s die Kaseya inzetten. Met stijgende klanttevredenheidsscores en de constante stroom van bewezen IT-managementoplossingen is 2016 voor het bedrijf een uitzonderlijk jaar geweest.

Mijlpalen
Het afgelopen jaar bracht diverse hoogtepunten voor Kaseya:

• Introductie van Kaseya Business Management Solution (BMS) als onderdeel van IT Complete. BMS is een tweede generatie PSA-oplossing die een derde goedkoper is dan concurrerende oplossingen. BMS stelt MSP’s in staat strategischere IT-investeringen te doen. Dankzij de intuïtieve interface is de oplossing makkelijk in gebruik en de krachtige automatiseringsfuncties maken taken eenvoudiger zodat alle afdelingen efficiënt kunnen samenwerken.
  • Nieuwste release van AuthAnvil on demand. Met een nieuw beveiligingsniveau, gebaseerd op een enkelvoudige Identity & Access Management-oplossing (IAM) biedt deze technologie eenvoudige Single Sign On (SSO) en geautomatiseerde user provisioning voor Microsoft Office 365.
  • Halverwege 2016 kondigde Kaseya al uitbreiding van het hoofdkantoor in Dublin aan. Komend jaar wil de organisatie de aanwezigheid in Las Vegas, New York en Miami aanzienlijk vergroten.
  • Uitbreiding van de community. Afgelopen jaar werd Automation Exchange gelanceerd. Dit is een door een community gesteunde online marktplaats voor het delen, kopen en verkopen van agent-procedures, scripts, monitoringsets, rapportages, templates en andere typen systemen en vormen van netwerkautomatisering.

Kaseya is voornemens de concurrentie verder op een achterstand te zetten door de mogelijkheden van het Kaseya IT Complete-platform verder uit te breiden. “De ‘Times 20’-filosfie is onze belofte om de beste IT-managementoplossingen te leveren waarmee onze klanten groei kunnen realiseren”, vertelt Fred Voccala, CEO van Kaseya. “We gaan door met innoveren en blijven een open platform zodat onze klanten de vrijheid hebben de technologie te kiezen die het beste bij hun behoefte past.”

Over Kaseya

Kaseya is wereldwijd dé aanbieder van IT-systeembeheer- en securitysoftware. De oplossingen van Kaseya stellen Managed Service Providers (MSP’s) en IT-organisaties in staat hun IT-omgeving effectief en proactief te beheren en te beveiligen. Kaseya-oplossingen bieden de mogelijkheid alle IT centraal te sturen, remote en gedistribueerde omgevingen eenvoudig te beheren, en IT-beheerfuncties te automatiseren. Deze oplossingen worden als hoogstaande cloudoplossing en als lokale installatie aangeboden. De oplossingen van Kaseya stellen MSP’s en middelgrote bedrijven in staat om IT centraal en op afstand makkelijk te beheren en te automatiseren. Meer dan tienduizend klanten wereldwijd zetten de oplossingen van Kaseya in. Deze bedrijven zijn actief in uiteenlopende sectoren als retail, industrie, gezondheidszorg, onderwijs, overheid, media, technologie, de financiële sector en meer. Het niet-beursgenoteerde bedrijf heeft kantoren in meer dan twintig landen, waaronder het hoofdkantoor in Dublin, Ierland. Voor meer informatie: www.kaseya.com.