Industry Wire

Geplaatst door Thuisbezorgd

Katy Perry in nieuwe campagne Thuisbezorgd.nl

Thuisbezorgd.nl introduceert vandaag de nieuwe merkcampagne ‘Zei d’r iemand Thuisbezorgd.nl’. Hierin staat het blije gevoel centraal dat we allemaal kennen wanneer iemand voorstelt om eten te laten bezorgen. Deze nieuwe creatieve richting bouwt voort op de Just Eat Takeaway.com campagne ‘Did Somebody Say’ met Snoop Dogg die eerder succes boekte in het Verenigd Koninkrijk, Australië en Canada. In deze markten is de slogan ‘Did Somebody Say’ inmiddels breed bekend bij het grote publiek. De succesformule wordt nu geïntroduceerd in alle markten waarin Just Eat Takeaway.com, het moederbedrijf van Thuisbezorgd.nl, actief is. 

Thuisbezorgd.nl lanceert de campagne met een nieuwe TV spot waarin wereldster Katy Perry in een muziekvideo het plezier van eten bestellen op haar unieke manier tot leven brengt.

In de TVC, die gemaakt is door McCann London, komt een bezorger van Thuisbezorgd.nl aan bij het huis van Katy; een uitbundig, artistiek poppenhuis. Wanneer de bezorger het eten overhandigt gaan we met haar mee naar binnen en maken we een rondreis door Katy’s wereld, compleet met uitbundige kostuums, pianospelende poppen en een enorme keuze aan fantastisch eten voor elke gelegenheid.

De songtekst neemt je mee langs de verschillende keukens en gerechten die te vinden zijn op Thuisbezorgd.nl, waaronder lekkere ontbijt en lunch opties. Dit weerspiegelt de groeiende vraag naar het bezorgen van eten op elk moment van de dag.

Naast de TVC krijgt het merk ook een nieuwe, frisse visuele identiteit en tone of voice die Thuisbezorgd.nl tot leven laat komen middels een mediastrategie, social media en PR-campagnes.

Maurine Alma, CMO Just Eat Takeaway.com, vertelt over de nieuwe merkcampagne: “Met het nieuwe creatieve platform ‘Zei d’r iemand’ zetten we ons merk stevig op de kaart met de boodschap dat Thuisbezorgd.nl op elk moment van de dag het lekkerste eten bezorgt. Bovendien bouwen we met deze campagne verder aan de merkvoorkeur voor Thuisbezorgd.nl die in Nederland al zeer hoog is. Katy Perry brengt niet alleen een enorme bekendheid met zich mee, maar haar speelse karakter past ook perfect bij dat van ons. Het is een mooie samenwerking die de link tussen Thuisbezorgd.nl en het plezier van eten laten bezorgen op elk moment van de dag, verder versterkt.”

Katy Perry zegt: “Werken met Thuisbezorgd.nl was ontzettend leuk. Toevallig is er in veel van mijn platen een link met eten: van aardbeien, tot pepermuntjes en nu paddenstoelen. Eten bestellen is voor mij vaste prik op zaterdagavond, dus het was heerlijk om dat door te vertalen naar een video die alles wat ik leuk vind in het leven samenbrengt: felle kleuren, wilde outfits en woordspelingen over eten op een lekker deuntje.” 

 

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht