Geplaatst door KiesvoorjeZorg.nl

KiesvoorjeZorg.nl kiest voor samenwerking met Comfortland

De samenwerking tussen KiesvoorjeZorg.nl en Comfortland leidt tot een betere en uitgebreidere service aan zowel onze zorgaanbieders als mensen op zoek naar zorg.

Op KiesvoorjeZorg.nl kunnen zorgaanbieders zichzelf presenteren aan mensen die op zoek zijn naar zorg. Met een paar klikken hebben consumenten een overzicht van o.a. tandartsen, verpleeghuizen, fysiotherapeuten of thuiszorg in de buurt en die aan bepaalde eisen voldoen.

Naast deze uitgebreide database met verfijnde zoekfunctie, biedt KiesvoorjeZorg.nl meer: In de webshop van KiesvoorjeZorg.nl kunnen zowel zorginstellingen als particulieren een groot asortissement van zorgproducten vinden.

Comfortland is vanaf het begin van dit jaar de uitvoerende kracht achter deze webshop. Comfortland heeft al ruim 10 jaar haar diensten bewezen en is actief als professionele leverancier van een breed assortiment zorghulpmiddelen. Comfortland staat klaar om onze klanten persoonlijk advies te geven bij hun aankoop. Klanten krijgen 14 dagen bedenktijd en kunnen hun aankoop gratis retourneren. Sinds mei 2015 heeft Comfortland ook een fysieke winkel geopend in de Prins Hendrikstraat in Den Haag, waar je als klant ook terecht kunt voor uitleg en een kop koffie.

Samenwerking

Voor zorgaanbieders met een account op KiesvoorjeZorg.nl ontstaat nu de mogelijkheid om zorgattributen te bestellen tegen gunstige voorwaarden en tarieven.
Voor de consumenten op zoek naar zorg, bieden we een one-stop-shop voor zowel het aanbod van zorgverleners als een groot assortiment van zorgartikelen.