Industry Wire

Geplaatst door MassMovement

Kinderboekenweek kiest voor MassMovement voor online campagne

Het thema van de Kinderboekenweek 2013 is “Sport en Spel”. Om awareness voor de Kinderboekenweek te genereren, heeft Stichting CPNB (Stichting Collectieve Propaganda van het Nederlandse Boek) MassMovement gevraagd een online campagne te ontwikkelen. De campagne bestaat uit een game die op kinderboekenweek.nl gespeeld kan worden. Het spel vraagt zowel om behendigheid als om slimheid van de spelers.

CPNB: “We hebben dit spel laten ontwikkelen om op een leuke manier aandacht te vragen voor de Kinderboekenweek. Op deze manier vinden we aansluiting bij onze doelgroep die ook veel tijd online doorbrengt”

Het spel kan reeds gespeeld worden en wordt onder de aandacht gebracht op de websites van boekhandels en bibliotheken en kan uiteraard gespeeld worden op Kinderboekenweek.nl

Over MassMovement
MassMovement is een interactief reclamebureau dat gespecialiseerd is in online (campagne) concepten in de vorm van games, social media campagnes, online entertainment, websites, 3D animatie, video en display advertising.

Over CPNB
Stichting CPNB heeft tot doel het lezen van boeken en boekbezit te stimuleren. De Kinderboekenweek is sinds 1955 één van de initiatieven die de stichting heeft ontwikkeld. Zij werkt hiervoor samen met boekhandels, uitgevers en bibliotheken om haar doelen te bereiken.

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht