Industry Wire

Geplaatst door Nationale Klantcontact Week

Klantcontact specialisten geven hun werkgever gemiddeld een 7,7

ROTTERDAM – Uit de Baas in Contact monitor is gebleken dat werknemers in de klantcontact branche tevreden zijn met hun werkgever. Dit jaarlijkse onderzoek staat in het teken van de meest aantrekkelijke werkgever in deze branche. Ook in deze tweede editie konden klantcontact specialisten in Nederland een mening geven over hun werkgever. Tijdens de Nationale Klantcontact Week vindt de onthulling plaats van de top drie meest aantrekkelijke werkgevers in klantcontact.

Baas in Contact is een initiatief van FINTREX en wordt in samenwerking met KCM uitgevoerd. Aan het onderzoek hebben 57 bedrijven en meer dan 1.000 respondenten deelgenomen. Opvallende uitkomst van het onderzoek is dat medewerkers zich vooral gelukkig voelen tijdens hun werk wanneer zij hun werk daadwerkelijk leuk vinden. Dit is nog belangrijker dan de arbeidsomstandigheden. Opmerkelijk is dat niet het salaris, maar de werkplek, werk-privébalans en werkdruk de factoren zijn die een werkgever aantrekkelijk maken.

In het kader van een aantrekkelijke werkgever vindt ook dit jaar van 22 januari t/m 26 januari 2018 de Nationale Klantcontact Week plaats. Deze week, die jaarlijks wordt georganiseerd door de CCMA, is er op gericht om de medewerker in het zonnetje te zetten. Zo organiseren klantcontact organisaties als andere branchegenoten allerlei activiteiten en verrassingen voor hun medewerkers. Naast de bekendmaking van de Baas in Contact resultaten, organiseert Coníche in deze week het seminar “zelfsturende teams”. Het thema is ‘Plezier in je werk’ en daarom komt hoofdsponsor Plantronics dit jaar met een ludieke prijsvraag voor de klantcontact specialisten waar een mooie prijs mee is te winnen.

Meer weten of ook deelnemen aan de Nationale Klantcontact Week? Ga naar: www.nationaleklantcontactweek.nl

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht