Industry Wire

Geplaatst door KnowBe4

KnowBe4 sluit nieuw partnerschap met Behaav

Utrecht, 29 juni 2020 – KnowBe4, leverancier van ’s werelds meest uitgebreide platform voor security awareness en phishing-simulaties, breidt zijn wereldwijde partnernetwerk uit met Behaav, dat bedrijven ondersteunt bij het creëren van security awareness en het verminderen van risicovol gedrag. Het KnowBe4 partnerprogramma ondersteunt een wereldwijd netwerk van resellers, VAR’s, MSP’s en MSSP’s. KnowBe4 ondersteunt hierin met pre-, post-sales en technisch ondersteuning.

“Security awareness is een van de domeinen binnen informatiebeveiliging die maar lastig onder controle te brengen is”, zegt Melvin Broersma, Managing Partner van Behaav. “Dat komt vooral omdat bedrijven nog niet bereid zijn om te kiezen voor een structurele aanpak. CISO’s doen het er vaak bij of ze hopen dat andere security-projecten een positieve uitwerking op de awareness hebben. Daarnaast wordt er veelal gekeken naar de aantallen medewerkers die een security awareness-training hebben gevolgd. Allemaal mooie initiatieven, maar weinig effectief. Security awareness creëren is natuurlijk goed, maar ervoor zorgen dat gebruikers het daadwerkelijk tijdens hun werk gaan toepassen ofwel veilig gedrag gaan vertonen, dat is waar het echt om gaat.”

Jeffrey de Graaf, Managing Director EMEA van KnowBe4: “Security awareness en veilig gedrag gaan hand in hand. Dat maakt de samenwerking met Behaav, dat zich juist in deze twee zaken specialiseert, interessant. Om het risicovolle gedrag van medewerkers te beperken maakt Behaav gebruik van de Resilience Workforce-methode die zij zelf ontwikkelden en bestaat uit vier stappen: Assess, Educate, Direct en Sustain. Die aanpak past goed bij de werkwijze van KnowBe4 en de manier waarop wij trainen.”

Rudy Spinola, Managing Partner van Behaav: “Veel bedrijven maken uitstapjes naar andere security-domeinen, maar KnowBe4 en Behaav zijn volledig gericht op security awareness en veilig gedrag. Door onze samenwerking kunnen we nog sneller resultaat boeken bij onze klanten en zelfs garanties geven voor positieve gedragsverandering.”

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht