Koffiemerk SMIT&DORLAS laat kantoorkoffie thuisbezorgen

Mijdrecht, 20 maart 2020 – Koffiemerk SMIT&DORLAS helpt werkgevers medewerkers een hart onder de riem te steken door de kantoorkoffie nu ook thuis te laten bezorgen. De reden laat zich raden: het coronavirus. Het afgelaste Amsterdam Coffee Festival zorgde ervoor dat SMIT&DORLAS enorm veel kwalitatieve koffie samples over had. Samen met branding agency Loyals werd de Kop op! campagne bedacht. Medewerkers verdienen immers altijd goede koffie, of ze nu thuiswerken of op kantoor zijn.
In de webshop van SMIT&DORLAS kunnen werkgevers uit verschillende cadeaupakketten kiezen en deze met een persoonlijke boodschap opsturen naar hun team. Loyals bedacht de creatieve invulling en zette de gehele campagne binnen een werkdag live. De Kop op! campagne bestaat uit mailings en betaalde Facebook- en LinkedIncampagnes.
Jelka Hoeboer, product- en marketingmanger bij SMIT&DORLAS: “De coronacrisis raakt ook ons hard, omdat een groot deel van onze klanten horecaondernemingen en kantoren zijn. Dat betekent dat we slim moeten omgaan met de middelen die we hebben en creatief moeten omdenken. Ik ben blij dat Loyals ons zo snel op de korte termijn kon helpen. Op deze manier staan we niet stil en laten we als onderneming zien dat we de schouders eronder zetten!”
Meer informatie is te vinden op: https://www.smitdorlas.nl/kopop/
Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.