Industry Wire

Geplaatst door Yellow Communications

Kristian van Tuil Content Manager bij Yellow Communications

Hoofddorp, 9 november 2015 – Kristian van Tuil is vorige week begonnen bij Yellow Communications. Hij verruilt de functie van Editor CIO.nl bij IDG Nederland voor de positie van Content Manager bij dit PR- en communicatiebureau uit Hoofddorp.

Kristian (31) trad na een tweejarig freelanceschap in 2009 in dienst bij IDG om het merk Infoworld.nl te versterken. Daarna breidde hij zijn aandacht uit naar alle B2B-titels van de uitgever, waaronder ook Webwereld en Computerworld. De afgelopen jaren hield hij zich hoofdzakelijk bezig met het reilen en zeilen van CIO.nl, projecten als ‘CIO of the Future’ en content marketing initiatieven. De focus bij IDG lag op bewaking van redactieprocessen, het afnemen van interviews en het schrijven van achtergrondverhalen bij het zakelijke ICT-nieuws.

Bij Yellow gaat Kristian zich in zijn functie van Content Manager bezighouden met content marketing, het opstellen van content plannen, het bedenken van de juiste invalshoeken en het schrijven en redigeren van teksten. Kristian: “Voor mij was Yellow een logische keuze in de wens om een krachtiger focus aan te brengen in mijn professionele activiteiten. Karin van Geelen en haar team bieden mij de kans mijn creativiteit te uiten in het bedenken van concepten en met vele verschillende typen content bezig te zijn voor interessante klanten. Yellow beschouw ik als een bureau dat succesvol opereert met een scherpe focus op het verhaal van de klant. Ik heb enorm veel zin om binnen het enthousiaste team aan de slag te gaan.”

Over Yellow Communications

Yellow is het PR- en communicatiebureau dat organisaties helpt bij het vinden en vertellen van hun verhaal, zodat het gehoord en gewaardeerd wordt en waardoor hun doelgroep in beweging komt. Yellow adviseert over communicatie, zet middelen in en maakt content om die vervolgens te distribueren via de juiste kanalen. Yellow streeft er altijd naar dat de klant zegt: “zo had ik het zelf niet kunnen bedenken en uitvoeren”.

Yellow Communications werkt nauw samen met het internationale PR- en communicatiebureau Hotwire. Zo profiteren Yellow’s klanten van de kennis, expertise en mensen die wereldwijd via dit netwerk beschikbaar zijn.

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht