Van Kuijeren en Zwetsloot in leiding Zenith Nederland

Amstelveen, 29 september 2017 – Per direct is Daan van Kuijeren aangesteld als “Head of Strategy”. Daan werkte tot voor kort als strategy director bij Universal Media en was in 2009 mede-oprichter van The Gardeners. Jochem Zwetsloot is aangesteld als “Head of Digital” van Zenith Nederland. Jochem was voorheen werkzaam bij onder andere Mindshare, Vodafone en Wunderman.
Marc Verschoor (MD Zenith NL): “Ik ben verheugd te kunnen melden dat Daan en Jochem respectievelijk de strategische en digitale leiding van Zenith voor hun rekening nemen. Daan ken ik als een zeer gedreven strateeg met een duidelijk einddoel voor ogen. Met zijn ervaring, energie en inlevingsvermogen in onze klanten weet ik zeker dat Daan de juiste persoon is om onze ROI+ positionering verder uit te bouwen en daarmee waarde toe te voegen voor onze klanten.
Jochem heeft een indrukwekkend verleden op het gebied van digitale marketing. Met zijn komst onderstrepen wij onze verdere focus op digital als essentieel onderdeel van onze dienstverlening. Voor de aansturing, begeleiding en ontwikkeling van ons digitale team en bovenal door zijn visie op digitale dienstverlening is Jochem een perfecte match.”
Daan van Kuijeren
“Ik voel bij Zenith heel sterk de ondernemende energie waar ik naar op zoek was. Met onze rijke ROI heritage, de insights-led manier van werken en het sterke Publicis One netwerk zijn alle ingrediënten aanwezig om van Zenith het meest resultaat gedreven bureau van Nederland te maken. Ik kijk er naar uit om samen met het team verder te bouwen aan de lange termijn relaties van ons prachtige klantenportfolio.”
Jochem Zwetsloot
“Bij Zenith is alle kennis, tooling en techniek aanwezig om haar ambitie om hèt ROI agency te zijn waar te maken en als een echte business partner voor de klanten zijn. Het digitale team van strategen, planners, analysten en specialisten speelt hierbij een cruciale rol. Met veel plezier en energie ga ik de uitdaging aan om dit te bewijzen bij de klanten van Zenith.”
Over Zenith
Zenith is The ROI Agency. Wij mixen data met technologie en briljante specialisten en ontdekken zo nieuwe mogelijkheden, overwinnen complexe uitdagingen en laten de bedrijven van onze klanten groeien. Zenith is onderdeel van Publicis Media wereldwijd, (een van de vier oplossingshubs binnen de Publicis Groep) en houdt in Nederland kantoor binnen Publicis One Nederland. Wij werken met ruim 5000 geniale specialisten in 95 markten. Wij zijn experts in communicatie & mediaplanning, content, performancemarketing, value optimisation en data & analytics. Zenith werkt met enkele van de bekendste merken, zoals Coty, L’Oréal, Nestlé, Triodos Bank, Mercedes Benz, IGLO, LOI & CZ.
Over Publicis One Nederland
Publicis One Nederland is een House of Brands van twaalf gespecialiseerde labels op het gebied van creatie, media, technologie, data & productie, met als doel onze klanten te helpen groeien.
Onze labels werken samen in multidisciplinaire teams, onder één P&L en worden als één organisatie aangeboden. Klanten van Publicis One hebben hierdoor toegang tot al onze gespecialiseerde labels, talenten, expertises en tools, en ontvangen de beste geïntegreerde merk-, media- en/of (digitale) communicatieoplossingen, zowel op lokaal en internationaal niveau.
Onze labels zijn: DigitasLBi, Publicis Amsterdam, Starcom, Zenith, MSLGROUP, Found, Leo Burnett, Performics, LiquidThread, Moxie, Prodigious en Vivaki Exchange.
Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.