Industry Wire

Geplaatst door Lubbers & De Jong

LDJ Tech PR en creatief bureau This Agency slaan handen ineen

LDJ Tech PR en creatief bureau This Agency slaan handen ineen
De Amsterdamse bureaus bundelen krachten in strategische communicatie en pr, branding en (digital) marketing

Amsterdam, 12 oktober 2021 – Lubbers De Jong Tech PR (LDJ Tech PR) en creatief campagnebureau This Agency bundelen de krachten om synergie te creëren tussen hun expertises in pr, branding en digital marketing. This Agency heeft plaatsgenomen in het kantoor van LDJ zodat nauwere samenwerking nog flexibeler en sneller tot stand komt.
Met de samenwerking ontstaan nieuwe mogelijkheden voor opdrachtgevers van beide bureaus. Zo krijgt This Agency toegang tot kennis, ervaring en netwerken in business- en marketingstrategie, pr en communicatie. LDJ krijgt vice versa de beschikking tot de creatieve disciplines in branding en het realiseren van innovatieve merkcampagnes. Hierdoor zijn opdrachtgevers voor geïntegreerde communicatiecampagnes aan het juiste adres in het centrum van de hoofdstad.
De teams van LDJ en This Agency combineren jarenlange ervaring met toonaangevende global brands, lokale kennis en een no-nonsense aanpak die wordt gekenmerkt door de snelheid van briefing naar executie en kwaliteit.

LDJ Tech PR, het Amsterdamse PR bureau dat zich specialiseert in strategische pr, marketingcommunicatie en online marketing voor organisaties in tech en innovatie, ziet een toenemende vraag in de markt. Enerzijds gedreven door een hoge dynamiek bij organisaties in tech en innovatie. Anderzijds door de druk die organisaties ondervinden om zich te onderscheiden in een steeds competitievere markt. Daarin wordt niet alleen om de aandacht van de klant, maar ook om de aandacht van andere stakeholders, waaronder schaars talent, gestreden. Klanten zoeken voor hun pr-, marketing- en communicatie uitdagingen steeds meer naar geïntegreerde campagnes. LDJ richt zich met name op klanten die actief zijn in tech en innovatie en daarmee een positieve impact realiseren.

“Ik ben heel erg enthousiast over de mogelijkheden die ontstaan door de samenwerking met Ingmar en Arthur van This Agency. Wij vinden elkaar in een gedeelde overtuiging om voor organisaties te werken die een positieve impact maken. Door onze expertises te combineren hebben we de kracht om klanten te verrassen met geïntegreerde strategische en creatieve oplossingen voor hun uitdagingen”, aldus Gijs Toxopeus, Client & Operations Director bij LDJ.

Einde persbericht

Over Lubbers de Jong
LDJ TECH PR is een internationaal strategisch pr- en marketingcommunicatiebureau, gespecialiseerd in technologie en innovatie. Sinds 1987 ondersteunt LDJ nationale en internationale technologie- en innovatiebedrijven met het vergroten van hun naamsbekendheid, het versterken van hun reputatie en het realiseren van groei. LDJ werkt onder andere voor Red Hat, Infor, Xebia, Trengo en Shypple. Ook is LDJ initiatiefnemer van de Digital Transformers Awards en sponsor van zowel de Plastic Soup Foundation als de Nederlandse Data Science Prijzen en partner van Startupbootcamp. LDJ maakt deel uit van het wereldwijde pr-netwerk, PR Boutiques International. Voor meer informatie zie www.lubbersdejong.nl

Over This Agency
This Agency is een Amsterdams creatief bureau, gespecialiseerd in het creëren van innovatieve merkcampagnes. Opgericht in december 2020. This (her)introduceert diensten en producten in een digitale en/of fysieke omgeving. Co-founders Ingmar en Arthur hebben – bij elkaar – meer dan 20 jaar bureau-ervaring. Ze werkten, onder andere, voor: Playstation, Heineken International, DHL, Asics, Albert Heijn, Douwe Egberts, Interpolis en G-Star RAW. Hun adagium: “We make the ordinary surprising and the surprising ordinary.”

Dit jaar heeft This Agency campagnes opgezet voor Denim, BlueMovement en Partou.
Voor meer informatie op www.thisagency.nl.

Van links naar rechts Arthur Schotsborg en Ingmar Larsen (This Agency) en Gijs Toxopeus (LDJ).

 

 

 

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht