Geplaatst door Lepaya

Lepaya ontvangt ISO 27001 certificaat

Amsterdam, 22 april 2021 – Lepaya, aanbieder van online en offline power skills trainingen voor snelgroeiende technologiebedrijven, heeft het ISO 27001 certificaat behaald. De certificering is een wereldwijd erkende specificatie op het gebied van informatiebeveiliging en wordt toegekend door een onafhankelijke externe organisatie. Met deze certificering toont Lepaya aan te willen investeren in mensen, processen en technologieën om veiligheid van gegevens te garanderen.

“We zijn ongelofelijk trots op deze certificering! Omdat we dagelijks werken met snelgroeiende technologiebedrijven, is het voor ons meer dan logisch om aan de internationale ISO normen te voldoen. Veiligheid staat bij Lepaya voorop”, zegt René Janssen, oprichter van Lepaya.

Met de ISO 27001 certificering zijn alle processen binnen Lepaya ISO-proof bevonden. De scale-up is vanaf nu officieel geregistreerd in het onafhankelijke ISO register, waarin alle ISO gecertificeerde bedrijven, organisaties en instellingen te vinden zijn.

Over Lepaya

Lepaya is een aanbieder van power skills trainingen waarbij on- en offline leren wordt gecombineerd. Opgericht door René Janssen en Peter Kuperus in 2018 vanuit de overtuiging dat de juiste training, op het juiste moment, gericht op de juiste skill, organisaties productiever maakt, heeft Lepaya inmiddels duizenden werknemers getraind.

Als uitdager in een overvolle trainingsmarkt, speelt Lepaya in op de behoeftes van Europa’s snelst groeiende techbedrijven, zoals onder andere Mollie, Takeaway en Picnic. Door hard skills te combineren met soft skills, samen aangeboden als power skills, groeit het Amsterdamse bedrijf versneld in een markt waarin de vraag naar om- en bijscholing over de hele wereld blijft toenemen. In 2020 haalde Lepaya een investeringsronde op van 5 miljoen en deed zelfstandig een overname van Smartenup, een trainingsbedrijf dat professionals ondersteunt om beter, sneller en slimmer met data te werken. Lepaya richt zich op de Nederlandse, Belgische, Duitse en Zweedse markt en bedient haar klanten wereldwijd.