Geplaatst door Liones, internetbureau voor uitgevers

Liones officieel Nederlands Liferay Service Partner

Liferay levert open source oplossingen voor portals, content, samenwerking en online publiceren. Liferay’s leidende product Liferay Portal vormt een logische uitbreiding op Liones’ bestaande producten en diensten, die gericht zijn op de Nederlandse en Belgische uitgeef- en mediasector.

Jan Benedictus (directeur Liones): “We zijn in ruim 11 jaar uitgegroeid tot het leidende internetbureau voor de uitgeverij en media. Wij merken bij uitgeverijen een groeiende behoefte aan open source oplossingen, die betrouwbaar genoeg zijn om bedrijfkritische sites op te baseren. Met de Enterprise Edition van Liferay Portal kunnen we op een uitstekende manier tegemoet komen aan deze vraag. Wij hebben in de afgelopen tijd gemerkt dat de mogelijkheden van Liferay met enthousiasme worden onthaald door uitgeverijen in Nederland en daarbuiten.”

Brian Kim (COO Liferay, Inc.): “Liferay is een innovatief web portal platform met een uitgebreide open source gemeenschap en groot aantal implementaties wereldwijd. Juist de uitgeef- en media sector laat een sterke groei zien in het gebruik van Liferay. We zijn erg enthousiast dat we Liones in ons netwerk van partners mogen verwelkomen en denken dat dit partnerschap van grote waarde kan zijn voor Liferay klanten in media en uitgeverij”.

Over Liones
Liones is een no-nonsense internetbureau voor uitgevers. Met een team van ruim 25 professionals ontwikkelt Liones websites en applicaties waarmee uitgevers het maximale resultaat uit hun online activiteiten halen. Naast de bouw, verbetering en beheer van websites levert Liones advies gericht op online geld verdienen. Dat varieert van strategisch advies tot usabilitytrajecten en zoekmachine-optimalisatie. Liones werkt voor tientallen grote en kleine uitgevers in Nederland en België waaronder Wolters Kluwer, Springer Media, Sanoma Digital, VNU Media en Reed Business. Daarnaast is Liones initiatiefnemer van Publishr.nl.

Over Liferay, Inc.
Liferay, Inc. is de leverancier van leidende enterprise open source portal en samenwerkingssoftware, herkend door Gartner in het Magic Quadrant en gebruikt door bedrijven over de hele wereld, waaronder Allianz, AutoZone, Benetton Group, Cisco Systems, Lufthansa Flight Training en de Verenigde Naties.

Liferay biedt professionele diensten, technische ondersteuning, maatwerk en training met als doel succesvolle toepassing in complexe IT omgevingen. Bezoek voor meer informatie http://www.liferay.com.
Liferay, Liferay Portal, en het Liferay logo zijn handelsmerken of geregistreerde handelsmerken van Liferay, Inc. in the Verenigde Staten en andere landen.

Neem voor meer informatie contact op met Liones, internetbureau voor uitgevers.

Jan Benedictus?jan.benedictus@liones.nl, 070-3191923, http://www.liones.nl ?