Geplaatst door WebArchitects

Loeff’s Patent voegt zich bij Leadimizer

Loeff’s Patent BV is met haar producten voor de kantoorvakhandel vooral bekend van de bundelbeugels, waarmee ordnerinhoud makkelijk te bundelen is. Naast bundelsystemen levert Loeff’s ook archiefdozen, container boxen en zuurvrij opbergmateriaal.

Het verbeteren van het verkoopproces is voor de organisatie van Loeff’s van groot belang bij de online strategie. Doordat Loeff’s Patent zelf het productassortiment toevoegt in de database van Leadimizer, worden de producten direct voorzien van alle beschikbare high definition product information (HDPI). De waardeketen wordt hiermee aanzienlijk uitgebreid.
De producten van Loeff’s Patent worden tezamen met deze rijke productcontent automatisch doorgezet naar honderden (inter)nationale webshops met kantoorartikelen. Hierdoor wordt het bereik van de producten aanzienlijk vergroot, niet alleen onder de dealers maar ook onder de consumenten. Het beschikbaar stellen van de rijke productcontent genereert op deze manier meer sales.

Over Loeff’s Patent BV
Loeff´s patent is fabrikant van en groothandel in producten voor professioneel archiveren. Loeff´s patent is opgericht in 1959 in Utrecht. Zij is uitgegroeid tot leverancier van een totaalconcept voor bedrijven die organisatie van het fysieke archief essentieel vinden in hun bedrijfsfilosofie.

Loeff’s patent BV
Bergveste 26