Loop Earplugs lanceert allereerste Elements Edition

Voor de eerste keer brengt het Belgische oordoppenmerk Loop Earplugs, naast het reguliere assortiment, een speciale collectie uit. Met deze gelimiteerde edities wil Loop de oordoppen voortdurend blijven innoveren als het gaat om de look, sound en feel. Voor de Elements Edition worden de Loop Experience en Loop Quiet oordoppen uitgebracht in vier nieuwe kleuren die op dit moment furore maken in de wereld van kunst en mode.
De collectie bestaat uit de kleuren Sweet Lilac, Still Olive, Midnight Mercury en Digital Cobalt, en is geïnspireerd op de elementaire aard aan van geluid, kleur en de wetenschap van innovatie. De Belgische, visionaire modefotograaf Stig De Block, bekend om zijn gedurfde en fantasierijke gebruik van kleur, is verantwoordelijk voor het beeldmateriaal.
Over Loop Experience
De oordoppen reduceren het geluid tot 18 decibel, maar blokkeren de geluidsgolven niet helemaal dankzij het gebruik van een akoestisch kanaal en gaasfilter. Met deze technologie en het innovatieve design, biedt Loop hoogkwalitatieve en comfortabele gehoorbescherming zonder dat het geluid dof klinkt. De oordoppen werden eerder door New York Times uitgeroepen tot de beste earplugs voor concerten, en zijn ook ideaal voor festivals.
Over Loop Quiet
De oordoppen bieden een dekking van 27 decibel waardoor ze prikkels reduceren en de wereld om je heen een stukje stiller maken. Speciaal gemaakt om te helpen focussen, te gebruiken tijdens het reizen of om mee te slapen.
Loop Quiet en Experience Earplugs zijn vanaf nu verkrijgbaar in de Loop Elements Edition kleuren op www.loopearplugs.com.
Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.