Industry Wire

Geplaatst door Yonego

Louwman Group kiest Yonego

BREDA/AMERSFOORT, 27 januari 2022 – De divisie ID&D (innovation, Digital & Data) van de Louwman Group, de kraamkamer van nieuwe diensten en producten van Louwman, lanceert dit voorjaar haar nieuwe dienst Freddi. Yonego is geselecteerd als bureau voor de lancering van Freddi. Dat betekent dat het online marketingbureau uit Breda zich als strategisch partner met alle online kanalen van Freddi bezig houdt.

De wetgeving over de vaste reiskostenvergoeding voor woon-werkverkeer is per 1 januari 2022 veranderd. Willen werkgevers hun werknemers een belastingvrije vergoeding voor woon-werkverkeer geven en misschien ook wel een onbelaste thuiswerkvergoeding, dan moeten zij nieuwe afspraken maken met hun werknemers. Om zowel bedrijven als hun werknemers maximaal te ontzorgen heeft de Louwman Group samen met Reisbalans Freddi ontwikkeld. Freddi stelt de werknemers in staat om op een extreem eenvoudige manier woon-werkverkeer, zakelijke kilometers en thuiswerkvergoeding te registreren. Voor werkgevers is het gedoe met het handmatig verwerken van kilometer declaraties in een keer verleden tijd en voldoen zij gelijk aan de nieuwe regelgeving.

Met Yonego als partner wil Louwman Freddi positioneren als de oplossing voor zowel werknemers als de bedrijven waar zij werken. Dit door de campagne tegelijkertijd op beide doelgroepen te focussen.

Maarten Appelo, Manager Freddi bij Louwman Group en eindverantwoordelijk voor Freddi, geeft aan dat de keuze voor Yonego is ingegeven door de strategische en integrale aanpak van online marketing door Yonego. Daarnaast vinden Yonego en Louwman Group zich in de samenwerking; de specialisten van Yonego en marketeers en productontwikkelaars van Louwman werken samen als 1 team. En juist bij de introductie van een nieuwe dienst zoals Freddi, is dat cruciaal voor succes zo betoogt Appelo.

In de afgelopen jaren heeft Yonego zich vooral toegelegd op integrale online marketing voor organisaties met een complexe customer journey. “Waar online marketing tien jaar geleden simpelweg werd gezien als het vertalen van een marketingstrategie naar online kanalen, staat het nu vaak aan de basis van de diensten die onze klanten aanbieden. Dat betekent dat je als bureau zowel de business van je klant als de diensten van de klant moet begrijpen, hoe complex die ook zijn”, zegt Hank van Dijk, managing director van Yonego. Volgens hem is de keuze van Louwman Group voor Yonego een gevolg van de kennis en de aanpak van het bureau.

Over Louwman

Louwman Group is een familiebedrijf, opgericht in 1923, en behoort met ruim 80.000 autoverkopen per jaar tot de grootste automotive bedrijven in Europa. Louwman wil toonaangevend zijn in mobiliteit, met sterke merken en een breed servicepakket rond auto’s, bedrijfswagens, trucks, motoren, fietsen, zorghulpmiddelen en OV. Louwman werkt met lange termijn partners aan innovatieve mobiliteitsoplossingen, energie-opslag en diverse vormen van sharing en connected consumer services. Bij Louwman Group zijn ongeveer 3.200 medewerkers actief in Nederland, België, Denemarken, Zweden en Tsjechië. www.louwmangroup.nl

Over Yonego

Opgericht in 2003 door Joris Toonders heeft Yonego zich ontwikkeld tot een van de toonaangevende online marketing bureaus in de Benelux (emerce 100, nr 2 digital marketing agencies). Voor B2B en B2C opdrachtgevers zoals Schoonenberg, Profile, Lely, Afas, Table du Sud, MKB Brandstof is Yonego partner in de integrale online marketing.

 

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht