Industry Wire

Geplaatst door LVB

LVB wint internationale Content Marketing Award met case ABN AMRO MeesPierson

Amersfoort, 28 november 2018 –  Met de case ‘Vermogens in Nederland’ voor ABN AMRO MeesPierson heeft LVB gisterenavond een bronzen award gewonnen bij de International Content Marketing Awards. Het contentmarketingbureau nam in London de bronzen award in de categorie ‘Best Content Campaign’ in ontvangst, samen met de verantwoordelijken aan klantzijde.

Uit ruim 400 inzendingen uit 130 verschillende landen werd LVB in totaal vijf keer genomineerd. Bronzen winst werd behaald in de categorie ‘Best Content Campaign’. Cases in deze categorie werden beoordeeld op basis van significante impact over een periode van drie maanden, met creativiteit, strategie en distributie hoog in het vaandel. Aart Lensink, algemeen directeur LVB: ‘Deze internationale erkenning is voor ons de kers op de taart. Vermogens in Nederland is in Nederland al meerdere malen bekroond. Het feit dat dit ook internationaal opgemerkt én beloond wordt door een jury van contentexperts, is natuurlijk fantastisch. Samen met ABN AMRO MeesPierson en launching partner RTLZ hebben we een grote stap voorwaarts gezet met de inzet van branded partnerships in Nederland. En dit is nog maar het begin!’

De winnende case ‘Vermogens in Nederland’
Vermogens in Nederland is een contentcampagne voor ABN AMRO MeesPierson, waarbij de ‘brandstof’ werd gevormd door drie unieke documentaires, die zowel op tv (RTLZ) zijn uitgezonden als online op meerdere plekken vindbaar zijn. De kern binnen de docu’s vormden de geïnterviewden. Negen verhalen, over negen mensen die op creatieve, inhoudelijke wijze werden geportretteerd, om te achterhalen hoe het is om miljonair te zijn in een van de meest genivelleerde landen ter wereld. Zoals ex-voetballer Demy de Zeeuw, bitcoinmiljonair Marc van der Chijs, ex-eigenaar van Drukwerkdeal Marco Aarnink en de tweeling Julie en Marie Reinders. Lees hier meer over ‘Vermogens in Nederland’.

Over The CMA International Content Marketing Awards 2018
De Content Marketing Association (CMA) reikt ieder jaar de CMA International Content Marketing Awards uit, om het meest bijzondere werk van bureaus te eren. Bureaus van over de hele wereld zenden hun beste werk van de afgelopen 12 maanden in, dat beoordeeld wordt door een jury met grote namen uit de marketingwereld. Het evenement is dé showcase van talent, expertise, inspiratie en inzicht van merkmarketeers overal ter wereld.

Over LVB
LVB is hét nummer 1-contentmarketingbureau in Nederland. Wij geloven dat marketinginvesteringen het best renderen als je over uitmuntende content beschikt. De belofte is eenvoudig: LVB zorgt voor méér merk- en propositiebekendheid én genereert leads. In Nederland zet LVB al jaren de norm op het gebied van contentmarketing. Het bureau heeft alle benodigde disciplines in huis; van strategie, creatie en productie tot media, technologie, distributie en conversie. Dit leidt tot de inzet en productie van (online) video campagnes, tv-formats, magazines, campagnecontent, public relations en social media campagnes. LVB werkt onder andere voor ABN AMRO, VodafoneZiggo, WNF, Nuon, Cisco, Philips, PostNL, NS, Centraal Beheer en BlackRock. LVB was de afgelopen jaren de grote winnaar van de Nederlandse Content Marketing Awards en wint ook geregeld prijzen buiten Nederland. Kijk voor meer informatie op www.lvb.nl.

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht