Industry Wire

Geplaatst door M2Media

M2Media verwelkomt vier nieuwe collega’s

Irene Duivestein (Head of Digital/MT-lid), Jasmijn Bouwmeester (Senior Media Adviseur), Rishma Kanhaisingh (Insights Consultant) en Danique Brandhorst (Media Adviseur) komen het MT100 nummer 1-mediabureau versterken.

Irene Duivestein (41 jaar) heeft haar digitale sporen o.a. verdiend bij Mindshare, digilogue en recent bij Initiative. Bij dit laatste bureau vervulde zij ook de rol van Head of Digital/MT-lid. Irene volgt Robin Bach Kolling op, die een job in het buitenland heeft aanvaard, en wordt eindverantwoordelijk voor Digital.

Jasmijn Bouwmeester (28 jaar) heeft hiervoor gewerkt bij Universal Media als Senior Portfolio Associate. In 2013 heeft zij de YIM Cannes Lions Competition gewonnen. Jasmijn is per 1 december 2015 bij M2 begonnen in de functie van Senior Media Adviseur en geeft daarbij versterking aan het team van Moniek Hallingse.

Rishma Kanhaisingh (34 jaar) was tot voor kort werkzaam als research executive / projectleider bij TNS NIPO. In de functie van research executive hield zij zich bezig met onderzoek en dataverzameling. Binnen M2 wordt zij verantwoordelijk voor
Research & Insights.

Danique Brandhorst (24 jaar) heeft onlangs haar master Economic & Consumer Psychology behaald. Tijdens haar studententijd werkte Danique zelfstandig aan diverse marketingprojecten bij Westwing Home & Living. Als Media Adviseur zal zij het team van Carina Tjon a Pauw gaan versterken.

Nico Hilhorst, oprichter en Algemeen Directeur van M2Media, is blij met de komst van de nieuwe M2’ers: “We zijn vorige maand in de MT100 nummer 1 in de categorieën media-advies én marketingadvies geworden, maar dat betekent niet dat we stil gaan zitten. We blijven continu werken aan uitbreiding en verbetering van onze dienstverlening.”

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht