Madame Tussauds Amsterdam en The Amsterdam Dungeon kiezen voor Goeiezaak.com

Vanaf 1 januari 2019 gaat Goeiezaak.com aan de slag voor Madame Tussauds Amsterdam en The Amsterdam Dungeon om de zichtbaarheid van de online kanalen te verbeteren. Goeiezaak.com zal deze kanalen optimaliseren met behulp van onder andere SEA-campagnes, SEO-optimalisatie en social media campagnes.
Naar aanleiding van een pitch waaraan meerdere partijen deelnamen hebben Madame Tussauds Amsterdam en The Amsterdam Dungeon gekozen voor Goeiezaak.com. Er zal hard gewerkt worden om de online kanalen te optimaliseren en te zorgen voor een groei in de online kaartverkoop.
Bij Madame Tussauds Amsterdam kun je jezelf onderdompelen in een wereld vol bekende gezichten en bij The Amsterdam Dungeon ga je door de duistere geschiedenis van Amsterdam. Beiden zijn unieke interactieve belevenissen, die in de toekomst met behulp van Goeiezaak.com al online zullen beginnen.
Om dit te bereiken zullen alle online media kanalen worden ingezet. Daarnaast worden er om de doelen te bereiken ook creatieve oplossingen gezocht buiten de kaders en traditionele modellen.
Madame Tussauds Amsterdam en The Amsterdam Dungeon kijken uit naar de samenwerking. E-Commerce manager Geert Tibosch: ‘Met het aangaan van het partnerschap met Goeiezaak.com verwachten wij een online groei van tenminste 10% te kunnen bewerkstelligen. Met de reeds getoonde expertise en creatieve benadering van Goeiezaak.com zal dit zonder problemen gaan lukken.’
Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.