Geplaatst door Dell Boomi

Mandy Dhaliwal nieuwe Chief Marketing Officer bij Dell Boomi

Amsterdam, 15 oktober 2018Dell Boomi™ (Boomi) maakt vandaag bekend dat het Mandy Dhaliwal heeft aangesteld als nieuwe Chief Marketing Officer. Dhaliwal wordt bij Dell Boomi verantwoordelijk voor de wereldwijde marktpositie, naamsbekendheid, demand generation, strategische evenementen en communicatie.

“Mandy is een bewezen leider en heeft de ervaring, energie en motivatie om een belangrijke rol te gaan spelen in de volgende fase van groei en innovatie bij Dell Boomi”, zegt Chris McNabb, CEO van Dell Boomi. “Zij kan onze wereldwijde marketinginspanningen voor het Boomi-platform aanjagen en verder uitbouwen. Dat maakt haar perfect voor ons bedrijf.”

Dhaliwal heeft ruim twintig jaar ervaring met groei- en innovatiestrategieën in de cloud- en softwaremarkten. Haar vorige positie was CMO van Fugue, waar ze een cruciale rol speelde bij de lancering van het bedrijf en het veroveren van marktpositie. Daarvoor bekleedde Dhaliwal diverse senior marketingfuncties bij bedrijven zoals BlazeMeter, SOASTA, EMC en Legato Systems. Ze haalde haar masterdiploma in Business Administration aan de Pepperdine University in de VS en haar bachelordiploma in Business Administration, Management and Marketing aan de Simon Fraser University in Canada.

“Het is een enorme eer om bij Boomi te mogen werken en deel uit te maken van een bedrijfscultuur waarin de klant echt op de eerste plaats staat”, aldus Dhaliwal. “Boomi heeft al vele duizenden klanten en is perfect gepositioneerd voor verdere groei en uitbreiding in dit opwindende tijdperk van de vierde industriële revolutie. Ik kijk er naar uit om, samen met het marketingteam, te laten zien hoe het toonaangevende platform van Boomi de waarde van diverse gecombineerde databronnen in de enterprise kan vergroten en een positieve klantervaring kan bieden.”