Mangrove lanceert nieuwe UNICEF.nl

UNICEF Nederland heeft per vandaag een nieuwe website dat in samenwerking met digitaal bureau Mangrove is ontwikkeld. Met de nieuwe site heeft UNICEF Nederland het doel om haar gevarieerde doelgroep – bestaande uit vrijwilligers, donateurs, bedrijven, maar ook jongeren en beleidsbepalers – te inspireren en te informeren over het werk dat de kinderrechtenorganisatie in binnen- en buitenland verricht.
“Met de nieuwe site zijn we in staat om krachtige verhalen te vertellen over het werk dan onze mensen uitvoeren op gevaarlijke plekken in de wereld; zoals de inspanningen in het door oorlog verscheurde Jemen.”, aldus Marieke Roelfsema, noodhulpexpert van UNICEF Nederland.
UNICEF Nederland is een indrukwekkende toevoeging aan Mangrove’s lijst met non-profit klanten welke International Committee of the Red Cross (ICRC), Hartstichting en Reumafonds omvat.
Mike Brady, Managing Director van Mangrove, merkt op: “de website als middel voor de verschillende doelgroepen om meer informatie over UNICEF Nederland te krijgen voordat ze zich inzetten om te helpen. Samen met UNICEF Nederland hebben we een site ontwikkeld welke naadloos aansluit op andere kanalen en zodoende de organisatie helpt haar werk beter te doen.”.
Over UNICEF
UNICEF zorgt voor een betere wereld voor kinderen, in het bijzonder voor kinderen die het meest kwetsbaar zijn. Samen met partners werkt UNICEF in 190 landen en gebieden en geven ze kinderen de kans te overleven en zich te ontwikkelen.
Over Mangrove
Mangrove is een strategisch digitaal bureau dat zichzelf en haar klanten de afgelopen 19 jaar heeft uitgedaagd de digitale grenzen te verleggen. Mangrove ontwerpt en bouwt bekroonde campagnes, websites en mobiele apps voor Nederland’s meest herkenbare organisaties. Mangrove streeft ernaar de strategische inzet van online middelen te vereenvoudigen voor klanten en hen te helpen optimale resultaten uit de investeringen te halen.
Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.