Geplaatst door Yellow Communications

Marloes Derks komt team Yellow Communications versterken

Hoofddorp, 3 april 2017 – Yellow Communications heeft het team versterkt met Marloes Derks. Marloes zal als Communications Executive meedenken over communicatieplannen en ondersteuning bieden aan de PR- en communicatiemanagers. Zo zal ze zich onder meer richten op het opbouwen en onderhouden van contacten met journalisten, het samenstellen van perslijsten en mediabriefings en interne en externe rapportages. Met haar journalistieke achtergrond zal Marloes zich ook bezighouden met content creatie.

Voordat ze bij Yellow aan de slag ging werkte Marloes (27) onder meer bij MCS PR en het Europees Parlement Informatiebureau in Nederland. Daarnaast is ze in haar vrije tijd hoofdredacteur van Haerlems Bodem, een innovatief mediaplatform over kunst, cultuur, uitgaan, politiek en achtergrond in en om Haarlem.

Over Yellow Communications
Yellow Communications is het PR- en communicatiebureau dat staat voor verbinding. Dat begint bij een hechte band met onze klanten. Vanuit oprechte interesse gaan we samen met hen in de organisatie op zoek naar verhalen die mensen raken en activeren. We helpen die verhalen te vertellen, aan de juiste mensen, met de juiste middelen, via de juiste kanalen, op het juiste moment. Zo zorgen wij dat organisaties zich kunnen onderscheiden en bouwen we samen aan een actieve relatie met de doelgroep.

Yellow werkt nauw samen met het internationale PR- en communicatiebureau Hotwire. Zo profiteren Yellow’s klanten van de kennis, expertise en mensen die wereldwijd via dit netwerk beschikbaar zijn.