Martijn van der Rijken creative director BrandBase

Martijn van der Rijken (41) versterkt reclamebureau BrandBase als creative director. Van der Rijken werkte ruim 8 jaar als creative director bij NOISE, waarvan vijf jaar als partner. Daar werkte hij op klanten als Coca-Cola, Het Rode Kruis, ING en FrieslandCampina. Eerder was Van der Rijken werkzaam bij TBWA/Tequila, Qi en Fabrique.
Over zijn overstap naar BrandBase zegt hij: ‘BrandBase is zich snel en breed aan het ontwikkelen en daar ga ik aan meebouwen. Ik werd getriggerd door het credo “We make people smile”. BrandBase is gespecialiseerd in slimme off- en online activatieprogramma’s, met veelal een live component. Hierdoor creëer je als merk een waardevolle ervaring bij je doelgroep. Door deze activaties op een aantrekkelijke wijze in beeld te brengen, zorg je dat een grotere doelgroep dezelfde positieve merkervaring geboden wordt.’
Door groei op bestaande klanten en enkele nieuwe opdrachtgevers was er binnen BrandBase behoefte aan een ervaren creative director. Directeur Marvin Pupping: ‘Wij creëren vaak omvangrijke activatieprogramma’s waarbij een groot idee een crossmediale invulling krijgt. De ervaring van Martijn, ook op het gebied van online, past hier heel erg goed bij en hij kan onze activaties weer een stap verder brengen.’
Over BrandBase
BrandBase is een reclamebureau gespecialiseerd in brand activation programma’s. Wij maken van een merkervaring een mooie herinnering door hart en ziel te geven aan sponsorships, campagnes en productlanceringen. We make people smile! Onze all-round producers en creatieven hebben alle ervaring die nodig is om van ideeën en concepten onvergetelijke campagnes te maken. BrandBase werkt onder meer Shell, Hema, ING, ANWB, Plan Nederland en Marktplaats.
Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.