Industry Wire

Geplaatst door Mediaxplain

Mediaxplain* nieuwe mediabureau Lensway

Amsterdam, 29 juni 2015 – Mediabureau Mediaxplain* behartigt vanaf 15 mei de belangen van Lensway. Het mediabureau wordt niet alleen verantwoordelijk voor de gehele mediastrategie en –inkoop, maar verzorgt ook de creatie van de campagne. De introductiecampagne voor Europa’s grootste online lenzen- en brillenwebshop, bevat zowel radio als social media. Andere media zullen volgen. Door middel van de campagne wil Lensway werken aan het vergroten van haar naamsbekendheid in ons land. De samenwerking tussen beide partijen is ontstaan omdat Mediaxplain* aangesloten is bij het Columbus Media International netwerk, na de overname van Eurizon in 2014.

Mediaxplain* is door Columbus partner 3Kronor benaderd om voor Lensway in Nederland de volledige media en creatie inzet voor hun rekening te nemen. 3Kronor is het Zweedse mediabureau dat in eigen land ook voor Lensway werkzaam is. Nog niet eerder heeft er een samenwerking tussen beide mediabureaus plaatsgevonden.


Over Mediaxplain*
Met een bewezen geïntegreerde methode biedt Mediaxplain* een totaalaanpak voor complexe communicatievraagstukken. Naast de inkoop van media, richt Mediaxplain* zich dagelijks op communicatie-uitdagingen die vragen om een strategische aanpak en een helder verhaal. Eentje die verder gaat in het gebruik van media dan inkoop van advertentieruimte alleen. In de aanpak staat het maximaliseren van het effect van de boodschap centraal. De geadviseerde oplossing komt vrijwel altijd tot stand op basis van vernieuwend mediagedrag- en media-effectonderzoek, welke inhouse worden uitgevoerd. Voor meer informatie: www.mediaxplain.nl.

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht