Geplaatst door Meltwater

Meltwater stelt Patrick Bolle aan als Area Director Benelux

Amsterdam, 5 Februari 2019 – Meltwater, marktleider in media-intelligence, heeft Patrick Bolle (29) aangesteld als Area Director Benelux. Aangezien deze rol tot nu toe verdeeld is tussen Frankrijk en de Benelux, bevestigt Meltwater met deze stap zijn investering in de Benelux-markt. Bolle zal in zijn nieuwe functie de activiteiten van Meltwater in de Benelux verder uitbouwen.

Patrick Bolle groeit door vanuit zijn functie als Managing Director bij Meltwater in Amsterdam. Als Managing Director ontwikkelde Bolle zijn team tot de grootste in de EMEA-regio binnen het bedrijf. Onder zijn leiderschap realiseerde Meltwater vorig jaar ook een groei van 38% op jaarbasis.

Tevreden klanten hebben Meltwater ook uitgeroepen tot een van de top Marketing Software-oplossingen van 2019 volgens G2Crowd.

Bolle: “In het afgelopen jaar hebben we grote stappen gemaakt en we zijn van plan dit voort te zetten in 2019. We willen blijven groeien door onze klanten krachtige inzichten te bieden, veel te investeren in ons team en blijven luisteren naar wat onze klanten nodig hebben.

We zullen ons vooral richten op het ondersteunen van onze klanten met de 4 pijlers van Meltwater: Wereldwijd monitoren & analyseren van media, social influencers, social media management en een globale persdatabase.”

“We zijn heel blij om Patrick op deze positie te hebben” stelt Helena Näverbrant, Vice President EMEA North bij Meltwater. “Hij heeft de afgelopen jaren aangetoond een motiverende en resultaatgerichte leider te zijn. Zijn prestaties spreken voor zich. Ik heb er het volste vertrouwen in dat Patrick en zijn team de aanwezigheid van Meltwater in de Benelux zullen blijven uitbreiden.”

Over Meltwater
Meltwater, koploper op het gebied van media intelligence en nu ook Outside Insight, biedt bedrijven het informatievoordeel dat ze nodig hebben om voorop te blijven. Meer dan 26.000 bedrijven hebben Meltwater media intelligence gebruikt om miljarden online gesprekken in de gaten te houden, relevante inzichten te vergaren en hun merken strategisch te beheren. Met bijna 20 jaar ervaring in data analyse is Meltwater toegewijd aan persoonlijke en wereldwijde service, gebaseerd op de lokale expertise van 55 kantoren verspreid over zes continenten. Meltwater zet zich ook in voor het bevorderen van het ecosysteem van de datawetenschap via MEST, een pan-Afrikaans ondernemersprogramma en incubator, en via Shack15, een wereldwijde gemeenschap van datawetenschappers. Meer informatie op Meltwater.com.