Industry Wire

Geplaatst door MPG.

Merel Braakman en Rogier Strietman nieuwe commerciële team MPG

MPG. zet in op groei; Merel Braakman en Rogier Strietman nieuwe commerciële team MPG.

Amstelveen, 18 april 2017 – Met de focus op groei heeft crossmedia communicatie- en contentmarketingbureau MPG. haar commerciële team uitgebreid met commercial director Merel Braakman en commercial manager Rogier Strietman. Braakman (43), voorheen onder andere Sanoma, SBS/Veronica en Velthuis klinieken, gaat het commerciële beleid van MPG. vormgeven en dit samen met Strietman (33), voorheen TMG, uitvoeren. Zij rapporteren aan business directeur Dolly van den Akker.

Dolly van den Akker, business directeur MPG. Nederland: ‘Goede mensen, sterke klanten en stevige partnerships bepalen de kracht van een bureau. Dat is voor MPG. niet anders. Met een focus op groei hebben we onze commerciële afdeling daarom versterkt met twee ervaren crossmedia professionals binnen onze branche. Merel heeft binnen Sanoma onder andere de marketingafdeling opgezet met een focus op partnerships met A-merken. Rogier heeft dezelfde A-merken aan de hand genomen door het crossmedia-aanbod van TMG. Ik kijk dan ook enorm uit naar de samenwerking en heb alle vertrouwen in de verdere groei die we samen gaan realiseren.’

Merel Braakman: ‘Ik zag bij MPG. mooie ontwikkelingen gebeuren: pitches die werden gewonnen, het Allerhande-platform dat digitaal nog verder is uitgerold en ook het partnership met 4Net voor het uitbreiden van de digitale activiteiten. Je ziet een bedrijf dat stappen maakt. Een bedrijf waar al 40 jaar veel kennis en expertise ligt en waar veel nieuwe dingen aan toegevoegd zijn. Een communicatiebureau van deze tijd. Daar wil je bij horen en dat wil je verder uitbouwen.’

Rogier Strietman: ‘MPG. werkt voor mooie merken. Dat zegt wel iets over een bureau. De uitdaging die er nu ligt om MPG. verder te laten groeien en nog meer op de kaart te zetten als fullservice communicatiebureau spreekt me erg aan. Ik hoop met mijn brede ervaring op het gebied van marketing- en communicatievraagstukken een mooie bijdrage te kunnen leveren aan de doelstellingen van onze klanten, en zo ook aan de groei van MPG.’

Over MPG.
MPG., al 40 jaar specialist in communicatiestrategieën en contentmarketing, ontwikkelt communicatie- en contentstrategieën en de oplossingen voor merken. Redactioneel en branded, digitaal, in print of live, en omnichannel als het kan. MPG. wil zo audiences inspireren en informeren met verhalen die er voor hen toe doen. Op elk moment dat zij zelf bepalen. De ca. 90 medewerkers van MPG. ondersteunen merken in het complete communicatietraject: van het ontwikkelen van de positionerings- en communicatiestrategieën, tot concept, creatie, uitvoering en het meetmoment van het eindresultaat.

MPG. produceert en onderhoudt tientallen magazines, websites, apps, events en video’s. In de eigen foto- en filmstudio, de Today Studio’s, ontwikkelt MPG. jaarlijks meer dan 1.000 foto- en videoproducties.

MPG. werkt onder andere voor A-merken zoals Ahold, ABN AMRO, KPN, UWV, Mona, KNMV, Espria, Rabobank en Staatsbosbeheer. Het hoofdkantoor staat in Amstelveen. Internationaal opereert MPG. onder de naam MPG. Concepts met een kantoor in New York.

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht