Industry Wire

Geplaatst door Merkle

Merkle en Sprinklr breiden samenwerking uit

Merkle breidt het partnership met CXM-platform Sprinklr uit in Nederland. Samen combineren Merkle en Sprinklr wereldwijde customer experience management (CXM) expertise en vooruitstrevende technologie om organisaties te helpen baanbrekende digitale marketing, advertising en service experience strategieën te ontwikkelen. Owned, earned en paid media kunnen nu samen worden beheerd in één Sprinklr platform.

 

Een platform voor beheer van digitale klantervaringen

CXM-bureau Merkle beheert al jaren digitale (social) kanalen voor toonaangevende klanten. De dienstverlening wordt nu uitgebreid met de implementatie van Sprinklr technologie, digitale business transformatie consulting en de dagelijkse ondersteuning voor Sprinklr’s klanten via managed services zoals social media- en content management, social advertising, reporting, social listening en webcare. Merkle is specialist in het helpen van merken om Sprinklr optimaal te gebruiken voor het leveren van unieke, gepersonaliseerde klantervaringen via digitale kanalen.

 

We zien dat Sprinklr een strategisch gat in de markt dicht, waar niet alleen een duidelijke vraag is, maar ook een nauwe afstemming op Merkle’s kerncompetenties van het combineren van data en CX“, zegt Bobby Hollingsworth, CCO Merkle Noord-Europa.

 

Kevin Jonkergouw, Director Sales Benelux & Nordics bij Sprinklr vult aan: ‘’Sprinklr en Merkle Nederland stellen bedrijven in staat om unieke klantervaringen te creëren. Merkle versterkt met de inzet van Sprinklr, als haar unified customer experience management (CXM) platform voor merken, het vermogen om uniforme digitale klantervaringen te creëren.’’

 

Uitbreiding wereldwijde toonaangevende partnerships

Sprinklr is ’s werelds toonaangevende unified customer experience management (Unified-CXM) platform. Hierdoor is Sprinklr een sterke aanvulling op Merkle’s groeiende ecosysteem van partners, zoals Adobe, Google, Salesforce, Selligent en Pega. Naast het feit dat Sprinklr het Unified-CXM-platform is voor meer dan 50% van de Fortune 100, zijn ze leider in analistenrapporten, zoals de Forrester Wave, Sales Social Engagement Solutions (Q1 2021), 2021 Gartner Magic Quadrant for Content Marketing Platforms en in Forrester’s Social Suites rapport.

 

We geloven sterk dat de samenwerking met Sprinklr onze klanten zal helpen betere ervaringen te bieden aan hun klanten. Het is uiterst belangrijk voor ons om onze Customer Experience Management (CXM) diensten en propositie te blijven ontwikkelen door ons te verbinden met de beste partners in de markt. En we zien dat het werkt voor onze klanten,” zegt Stijn Statz, Commerce Director bij Merkle Nederland.

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht