Industry Wire

Geplaatst door Merkle Nederland

Merkle en ThoughtSpot partners in business intelligence tooling

Marketingbureau Merkle en Analytics platform ThoughtSpot zijn een strategisch partnership aangegaan om de BeNeLux regio te voorzien van Search & AI gedreven business intelligence tooling.

De hoeveelheid beschikbare data stijgt exponentieel, ook de hoeveelheid data-gedreven beslissingen binnen allerlei business-functies blijft groeien. Het partnership tussen ThoughtSpot en Merkle maakt het mogelijk om in te spelen op de toenemende behoefte aan self-service business intelligence tooling.

ThoughtSpot is door Gartner gepositioneerd als leader in het Magic Quadrant voor Analytics en Business Intelligence platformen. De Search & AI-driven analytics tool van het bedrijf weet enorme hoeveelheden data te analyseren en razendsnel inzichten visueel te presenteren.
De tooling wordt ingezet om data en inzichten te democratiseren; analyses, rapporten en dashboards kunnen door iedereen eenvoudig gemaakt worden en maakt het voor organisaties mogelijk om op alle niveaus data-gestuurd te werken. Voor Merkle Nederland is het een mooie aanvulling op de reeds aangesloten technologiepartners.

Remco Weijers, Director Data & Insights bij Merkle Nederland: “ThoughtSpot is de disruptor van de business intelligence sector. In hun tool is het vinden van inzichten met behulp van zoektermen net zo simpel als het zoeken in Google. De snelheid van ThoughtSpot is bovendien onvoorstelbaar hoog, ondanks de toegang tot grote hoeveelheden data, de scherpe visualisaties en het onbeperkt aantal gebruikers. Deze unieke combinatie van voordelen zorgt ervoor dat je dagelijks alle beslissingen kunt onderbouwen met de meest actuele en relevante inzichten. Exact datgene waar we bij Merkle voor staan met people-based analytics.”

Toni Adams, SVP Global Partner and Alliances: “ThoughtSpot levert direct toegevoegde waarde door gebruikers inzicht te geven in al hun data. Op een manier die net zo eenvoudig is als het vinden van informatie in je favoriete zoekmachine. Samen met Merkle helpen we bedrijven om op een fundamenteel nieuwe wijze, maximale waarde te genereren uit de data. Partners zijn cruciaal binnen het ThougtSpot-ecosysteem. Door samen te werken met Merkle, kunnen we gebruik maken van hun unieke expertise in people-based marketing en CX om onze klanten te helpen de kracht van Search & AI-gedreven Analytics om te zetten in tastbare bedrijfsresultaten.”

Meer informatie: Partnership Merkle en ThoughtSpot

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht