Geplaatst door Metrixlab

MetrixLab eerste aanbieder van benchmarks voor mobiele advertenties

Rotterdam en San Francisco – 21 juli 2015. MetrixLab heeft vandaag aangekondigd benchmarks voor mobiele advertenties te introduceren in Amerika, Europa en Azië. De enige aanbieder van pre-testen ‘voor mobiel op mobiel’ helpt marketeers op deze manier om snel hun mobiele advertenties te optimaliseren.

“In de snel groeiende digitale (advertising) wereld, neemt ook het aantal advertenties op mobiel exponentieel toe. Sommige industrieën verwachten dat aan het eind van het jaar meer dan de helft van het marketing budget besteedt wordt aan mobiele advertenties. Dat maakt het belangrijker dan ooit om inzicht te krijgen in wat wel en niet werkt voor mobiele advertenties, inzichten die direct volgen uit de mobiele pre-testen”, zegt Jolique Weelink, Managing Director Nederland.

Het testen van de advertenties op mobiele apparaten in een natuurlijke omgeving is uniek en meet zo de kracht om door te clutter te breken. Dit is voor mobiel -nog meer dan voor TV en digitaal -een voorwaarde voor succes. MetrixLab heeft recent meer dan 2000 testen gedaan en digitale/ mobiele benchmarks opgebouwd in meer dan 20 landen.

Mobiele benchmarks zijn beschikbaar voor al onze pre-testen inclusief de super snelle en efficiënte Ad-Vance pre-test.

“Het mobiele kanaal biedt enorme kansen, net als online dat jaren geleden deed. Door slim gebruik te maken van pre-testen zal de effectiviteit van mobiele campagnes enorm verhogen”, besluit Weelink.

Over MetrixLab

MetrixLab, eind 2014 gefuseerd met het Japanse Macromill, levert diensten en technologie voor marketinganalyse en marktonderzoek. MetrixLab zet gegevens afkomstig van online onderzoeken, sociale media en bedrijfssystemen om in waardevolle bedrijfsinformatie en bruikbare consumenteninzichten, die vooraanstaande bedrijven helpen productinnovatie en merkbinding te bevorderen en meerwaarde voor de consument te creëren. Macromill heeft 27 kantoren in Europa, Amerika, Latijns-Amerika, Japan, China en India, en levert met 1500 professionals diensten in meer dan 80 landen.