Geplaatst door Orange Business

Midea kiest voor connectiviteit en public cloud van Orange Business Services

Parijs, 24 september 2019 – Midea kiest Orange Business Services om haar wereldwijde communicatie-infrastructuur te optimaliseren met publieke clouddiensten in Europa, Noord-Amerika, Azië, en Zuid-Amerika. Hiermee wordt het Chinese bedrijf een nog betere marktleider op het gebied van consumentenapparatuur.

De transformatie van de wereldwijde infrastructuur zal de netwerkmogelijkheden van Midea verbeteren, kosten besparen en een zichtbaarheid verbeteren. De samenwerking omvat het consolideren van de infrastructuur met end-to-end IT orchestration en het verbinden van publieke cloudapplicaties en IoT-apparaten. Hiermee worden de prestaties van de digitale bronnen van het bedrijf gestroomlijnd en versterkt. Midea wordt erdoor in staat gesteld om haar diensten te optimaliseren.

Orange Flexible Engine

De veilige publieke cloudoplossing wordt geleverd door Orange Flexible Engine. Dit is een open, veilige, schaalbare en robuuste infrastructuur voor het hosten van traditionele en cloudapplicaties via datacenters in Atlanta, Parijs, Sao Paulo en Singapore. Midea kan nu de wereldwijde infrastructuur beter beheren, de klant- en werknemerservaring optimaliseren, en tegelijkertijd flexibiliteit en schaalbaarheid bieden voor toekomstige bedrijfsuitbreiding.

“We zijn gekozen op basis van onze consulting, co-innovatie, carrier-grade integratiemogelijkheden en end-to-end oplossingen”, vertelt Jack Zhang, General Manager van Orange Business Services China. “We zijn erg blij dat we geselecteerd zijn als betrouwbare partner in de digitale transformatiereis van Midea om hun leiderschap in de wereldwijde industrie van consumentenapparatuur te helpen versterken.”

Over Midea Group

Midea Group is een wereldwijd toonaangevende technologiegroep in consumenten toestellen, HVAC-systemen, robotica en industriële automatiseringssystemen, en Smart Supply Chain (logistiek). Midea biedt gediversifieerde producten, bestaande uit consumenten toestellen (keuken apparatuur, koelkasten, wasapparatuur en diverse kleine huishoudelijke apparaten), HVAC (residentiële airco, commerciële airconditioning, verwarming & ventilatie), en robotica en industriële automatisering (joint venture KUKA Group en Yaskawa). Midea streeft ernaar om levens te verbeteren door het beginsel van “creëren van waarde voor klanten” aan te passen. Midea richt zich op voortdurende technologische innovatie om producten en diensten te verbeteren en het leven comfortabeler en aangenamer te maken.

Opgericht in 1968 in Guangdong, China, heeft Midea nu een wereldwijd platform opgericht van meer dan 200 dochterondernemingen, meer dan zestig overzeese vestigingen en twaald strategische business units, evenals de meerderheidsaandeelhouder van KUKA (participatie van 95%).

Over Orange Business Services

Orange Business Services, het Orange-onderdeel dat zich wijdt aan B2B-diensten, bedient bedrijven wereldwijd. Als netwerkoperator en integrator van digital services heeft Orange Business Services expertise in huis op het gebied van IoT, Cloud, data, AI-applicatieontwikkeling en cybersecurity. Met deze kennis ondersteunt en beschermt Orange Business Services bedrijven tijdens elke fase van hun datalevenscyclus, van verzameling, transport, opslag en verwerking van data tot het analyseren en delen ervan.

Orange Business Services stelt haar klanten centraal binnen een open, collaboratief ecosysteem. Dit systeem omvat 25.000 werknemers, de expertise en technologie- en zakenpartners van de Orange Group en een selecte groep startups. Orange Business Services telt meer dan drieduizend bekende internationale bedrijven als klant, en meer dan twee miljoen professionals, bedrijven en lokale gemeenschappen in Frankrijk.

Lees meer op https://www.orange-business.com of volg ons op LinkedIn en Twitter en via onze blogs.

Orange is een van ‘s werelds meest vooraanstaande telecommunicatiebedrijven met een jaarlijkse sales van 41 miljard euro in 2018, en 264 miljoen klanten wereldwijd op 31 december 2018. Orange is beursgenoteerd bij NYSE Euronext Parijs (ORA) en op de New York Stock Exchange (ORAN).