Industry Wire

Geplaatst door Millionaire Media

Millionaire Media brengt bedrijven en influencers samen

Dat influencers, bloggers en vloggers steeds belangrijker worden in de communicatiemix van heel wat bedrijven staat als een paal boven water. Het net opgerichte Millionaire Media zet hier dan ook vol op in. Dit doen ze door labels, bedrijven en merken in contact te brengen met de juiste influencers, creatief mee te denken, concepten te ontwikkelen en dit in spraakmakende content en events te gieten. Hierdoor zal Millionaire Media het verschil kunnen maken en zorgen voor meer rendement en toegevoegde waarde.

Influencers strategisch inzetten

Millionaire Media is een zusterbedrijf van het snelgroeiende contentmarketingbureau The Cult of Content. “3 jaar geleden begon het verhaal van TCoC en ondertussen zijn de eerste medewerkers aan boord en tellen we een 25-tal klanten die op ons rekenen voor hun digitale marketing. Influencers, bloggers en vloggers vallen de dag van vandaag niet meer weg te denken en kunnen een enorme impact genereren. Veel bedrijven hebben echter geen flauw idee hoe ze deze ambassadeurs gericht kunnen inzetten en daar helpen we ze graag een handje bij. We denken mee, werken campagnes uit, koppelen er de juiste profielen aan en zorgen voor een groot bereik én resultaat. We gaan een heel stuk verder dan enkel het rekruteren en matchen. We zitten graag mee aan de knoppen en denken strategisch mee. Het inzetten van influencers moet immers in een groter geheel passen. Daarnaast willen we ook de influencers zelf ondersteunen, begeleiden en zorgen dat ze een bedrijf op een professionele manier kunnen servicen”, geeft zaakvoerder Kevin Stickens aan.

Online media in beheer

Een ander onderscheid met heel wat collega’s is het feit dat Millionaire Media ook succesvolle websites als kanaal kan inzetten. “Met Whatmatters, Told You So en The Travelling Generation bieden we merken ook succesvolle websites en alternatieve kanalen aan. We hebben dus ook de platformen om onze influencers een nog breder bereik te geven en zijn thuis in het produceren van content op maat. Content waar blijkbaar een groot publiek voor is. Video, SEO en linkbuilding, alles is mogelijk. Zo hebben we alle tools in handen om bedrijven te ondersteunen op het vlak van digitale marketing, content én publiciteit. Een bedrijf vindt bij ons één aanspreekpunt, een no-nonsense aanpak en bovendien nog uiterst betaalbaar ook”, besluit Kevin Stickens.

 

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht